وزیر صنعت، معدن و تجارت :

با حمایت از طرح‌هایی مانند معدن چاه فیروز، به دنبال ایجاد اشتغال هستیم

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۷۱۴۵۱
با حمایت از طرح‌هایی مانند معدن چاه فیروز، به دنبال ایجاد اشتغال هستیم
وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: طرح هایی شبیه این و سایر معادنی که در این منطقه در حال اجراست را پیگیری می‌کنیم تا شرایط اشتغال ایجاد شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد شریعتمداری در بازدید از معدن چاه فیروزه شهربابک با بیان اینکه از نزدیک شاهد پیشرفت معدن چاه فیروزه بودیم گفت: دو سرمایه گذار اصلی در اینجا شرکت ملی صنایع مس ایران و میدکو در حال پیش بردن کار هستند.

وی افزود: الان پیشرفت پروژه در حد معقول است و از برنامه تنظیم شده عقب نیست.

شریعتمداری تأکید کرد: اگر یکی از سرمایه گذاران به نسبت سهام خود آورده بیاورد پروژه با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تا به حال  460 میلیارد تومان برای این پروژه و خرید ماشین آلات مورد نیازش و باطله برداری هزینه شده گفت : امیدواریم در آینده ای نه چندان دور با تأمین منابع مالی از طرف سرمایه گذار  روند پروژه تسریع شود و شرایط مطلوبتری را داشته باشیم.

شریعتمداری با اشاره به اینکه در زمینه  آب محدودیت هایی در کشور است، افزود: اگر توسط مسئولان برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد میتوان در استان از آب موجود استفاده بهتری کرد .

وی با بیان اینکه قدم‌های خوبی در زمینه کشت و زرع  برداشته شده است، یادآور شد : میتوان از آب مازاد احتمالی که با دقت بیشتر در مصرف بدست می آید فعالیت های صنعتی دیگر را در این منطقه توسعه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز