دارکو دراژیچ، سرمربی این روزهای مس کرمان کیست؟

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۸۰۵۴۵
دارکو دراژیچ، سرمربی این روزهای مس کرمان کیست؟
پس از استعفای احمد نخعی از سرمربیگری تیم فوتبال مس، دارکو دراژیچ که دستیار نخعی در این فصل محسوب می‌شد به جای او به عنوان سرمربی مس انتخاب شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دارکو 56 ساله متولد 17 ژانویه 1963 در شهر نواتراونیک یوگسلاوی سابق می‌باشد. او که در زمان بازیکنی خود در پست مدافع میانی بازی می‌کرد، دو بازی ملی را هم برای تیم ملی یوگسلاوی در زمان اوج اقتدار این تیم در فوتبال جهان در سال 1990 میلادی انجام داده است.

او از سال 1982 فوتبال حرفه‌ای خود را در تیم سولین یوگسلاوی آغاز کرد و سپس در تیم‌های مطرح هایدوک اشپیلت یوگسلاوی و فورتنا دوسلدورف آلمان به بازی پرداخت.

او مربیگری رسمی خود را نیز از سال 2000 میلادی با نشستن برروی نیمکت فورتنا دوسلدروف آلمان به عنوان کمک مربی آغاز کرد و در سال 2001 سرمربی این تیم که در بوندس لیگا بی بازی می‌کرد هم شد.

دارکو در سال 2005 به ایران آمد و به عنوان  دستیار  در تیم پرسپولیس تهران مشغول به کار شد. فعالیت او در فوتبال ایران ادامه داشت و در سال 2007 نیز سرمربی تیم پگاه گیلان در رقابت‌های لیگ برتر شد.

او پس از چهار سال دوری از فوتبال ایران و هدایت تیم‌های دسته اول لیگ کرواسی مثل ازماج ماکارسکا و پوسژه، در سال 2011 مجددا هدایت تیم داماش گیلان را در ایران برعهده گرفت.

دارکو سال بعد به تیم مس کرمان آمد و در زمانی که میرسلاو بلاژویچ هدایت تیم مس را بر عهده داشت به عنوان دستیار اول او در این تیم مشغول به کار شد تا بر جو فوتبال کرمان و تیم مس تسلط کافی را داشته باشد.

دارکو که سال قبل دستیار ایگور استیماچ مربی شناخته شده‌ی کرواسی در یکی از تیم‌های عربی بود، مجددا به مس کرمان آمد تا دستیار احمد نخعی در این فصل در این تیم باشد.

او از سه هفته‌ قبل به عنوان سرمربی تیم مس برروی نیمکت این تیم می‌نشیند و هدایت مس را برعهده دارد.

دارکو  بر علم تئوری فوتبال تسلط کافی دارد و به گفته کارشناسان یکی از بهترین تمرین دهندگانی بوده است که در سال‌های اخیر به فوتبال ایران آمده و به علم روز تمرینات فوتبال کاملا مسلط است.

دارکو زبان فارسی را نیز کاملا آموخته است و ارتباط او با بازیکنان و سایر مربیان تیم مس بدون مشکل انجام خواهد شد.

او در سه بازی اخیر که به عنوان سرمربی برروی نیمکت مس نشسته است از سه بازی دو پیروزی برابر شهرداری ماهشهر و برق در شیراز کسب کرد و با یک تساوی برابر ملوان و کسب 7 امتیاز در این سه بازی ضمن بهبود بخشیدن به وضعیت نتایج مس، نظرهای بیشتری را به سمت خود جلب کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز