مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد:

پرداخت وام اشتغالزایی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله به جوانان در دولت دوازدهم

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۸:۴۷
کد خبر: ۶۸۴۸۷۰
پرداخت وام اشتغالزایی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله به جوانان در دولت دوازدهم
مدیرکل ورزش جوانان استان کرمان گفت: در دولت دوازدهم وام اشتغالزایی به مبلغ 100 میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله به جوانان پرداخت می‌شود و این اعتبار از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید از اردیبهشت ماه سال 97 برای 12 طرح ازجمله صنایع اسباب بازی، مراکز ازدواج، محیط زیست و ورزش اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، محمدتقی امیری خراسانی در نشست صمیمانه شورای مشاوران جوان استاندار با حضور استاندار کرمان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برای کمک به بهبود مسیر امور جوانان تلاش می کند و تفاهم نامه ایجاد مجلس جوانان در استان کرمان امضا می شود و در این راستا سمن ها می توانند از تسهیلات خدمت سربازی ازجمله امریه و کسر خدمت این طرح استفاده ببرند.

وی تصریح کرد: سمن های جوان می توانند از امکانات و رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان برای ساخت خانه های جوان در شهرستان ها با بودجه سال 97 استفاده ببرند.

مدیرکل ورزش جوانان استان کرمان گفت: شورای جوانان فرمانداری‌ها باید مراکز سمن‌ها باشند و فرماندار، زمینی در اختیار جوانان بگذارند و یا مکان‌هایی از فرمانداری‌ها معرفی شود و تجهیزات خانه جوان با بودجه سال 97 اداره کل ورزش و جوانان تامین می شود.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان همچنین سرمایه گذار خارجی را برای ساخت خانه جوان به عنوان مراکز سمن ها جهت فعالیت جوانان هدایت می کند.

امیری خراسانی عنوان کرد: در قالب شورای جوانان به جوانان توجه می‌شود و جلساتی در این زمینه برای رسیدگی امور جوانان گذاشته می2شود.

وی گفت: سمن ها با اعتبارنامه وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کنند و به همراه دولت دوازدهم نیز اتفاق های خوبی در سازمان جوانان در حال رخ دادن است از جمله در ملاقات مستقیم سازمان های مردم نهاد با مسئولان عالی رتبه، مسائل و مشکلات سمن های جوانان مطرح می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز