یک روانپزشک:

داشتن فعالیت هنری نشاط آور است

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۲:۵۸
کد خبر: ۶۸۵۴۲۷
یک روانپزشک گفت: داشتن فعالیت هنری نشاط آور است و این نشاط باعث می شود بهتر بتوانیم چالش های زندگی را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی مهدی‌زاده در این خصوص افزود:  اگر شاد باشیم بهتر می توانیم تمرکز کنیم، فکر کنیم، برنامه ریزی کنیم و مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: منکر نبود مشکلات و مسائل نیستم اما این موضوعات نباید منجر شود که از ادامه زندگی باز بمانیم و باید تا حد امکان و توان از موقعیت ها و داشته های خودمان استفاده کنیم.

 وی اضافه کرد: تنها به فکر این نباشیم که دیگران را شاد کنیم بلکه باید از خودمان هم غافل نشویم ، تعادل میان رفع نیازهای خودمان و دیگران در ایجاد شادی موثر است.

 دکتر مهدی زاده گفت: بین کار و تفریح باید تعادل ایجاد کنیم، رفتن به مسافرت، دیدن اقوام، حضور در طبیعت را هیچ وقت فراموش نکنیم.

این روانپزشک ادامه داد: شادی هیچ وقت در تنهایی اتفاق نمی افتد بلکه در موقعیت های اجتماعی تجربه می شود، ارتباط با دیگران و با افرادی که شاد هستند را فراموش نکنید، چون آنها شادی را منتقل می کنند.

وی یکی از راههای ایجاد شادی در زندگی را تنوع دادن به زندگی عنوان کرد و گفت: به آنچه داریم توجه کنیم، به داشته های خودمان توجه کنیم و شکر گذار نعمت هایی که داریم باشیم .

مهدی‌زاده بیان کرد: با اطرافیان و نزدیکان خودمان ارتباط صمیمانه داشته باشیم و یک انسجام در زندگی شخصی داشته باشیم، گسستگی در زندگی شادی را از ما می گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز