رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

مسئولان مقوله سلامت را در تصمیم گیری ها مورد توجه قرار دهند

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۸۷۸۲۶
مسئولان مقوله سلامت را در تصمیم گیری ها مورد توجه قرار دهند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: برای تامین سلامت لازم است همه دست به دست هم دهیم و از مسئولان تقاضا دارم هرگونه تصمیمی را که در حوزه کاری خود می گیرند مساله سلامت را مدنظر قرار دهند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر حمیدرضا رشیدی‌نژاد در اولین مجمع سلامت استان کرمان افزود: حساس کردن همه مسئولان به مقوله سلامت از اهداف برگزاری این مجمع به شمار می رود.

 وی ادامه داد: سلامت مساله ای نیست منحصر به وزارت بهداشت و یا یک دستگاه اجرایی باشد، همه ارگان ها، سازمان ها، ائمه جمعه و جماعات و هر کس که تریبونی دارد می تواند نقش موثر و بسزایی در سلامت داشته باشد.

 وی اضافه کرد: رویکرد وزارت بهداشت، اجتماعی کردن دانشگاه هاست و حضور دانشگاه های علوم پزشکی در بطن جامعه باید پر رنگ باشد.

وی با تاکید بر این موضوع که باید به همه ابعاد سلامت توجه ویژه کرد، گفت: همه مدعوان در این مجمع نمایندگانی از شهرستان های استان هستند و همه برای سلامتی نقش دارند.

 دکتر رشیدی نژاد با بیان اینکه ریاست مجمع سلامت استان بر عهده استاندار کرمان است، اظهار داشت: شعار این مجمع برای سال 97 " هزار روز طلایی زندگی" انتخاب شده است.

 وی افزود: این شعار هزار روز اول زندگی یک فرد از دوران جنینی تا دو سال ابتدایی زندگی را شامل می شود که نقش مهمی در شکل گیری جسمی، روحی و مغز فرد دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه عملیاتی که تنظیم خواهد شد و همه دستگاه ها را در بر می گیرد بتوانیم بر رونق سلامت و پیشرفت این خطه از کشور گام برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز