مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قهرمانانی هستند که مدال هایشان پلاکشان است

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۱:۵۸
کد خبر: ۶۹۰۳۵۵
شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قهرمانانی هستند که مدال هایشان پلاکشان است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در واقع قهرمانانی هستند که مدال هایشان پلاکشان است، اسطوره هایی که باید به آنها اقتدا کرد و در مسیر زندگی عادی، اجتماعی، ورزشی و ... از این بزرگواران درس گرفت. 🔶مراسم بدرقه کاروان راهیان نور با حضور دکتر امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، به اتفاق هیئتی همراه در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. ✅به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان،

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری خراسانی در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور با تبریک حلول ماه مبارک رجب، از دست اندرکاران برگزاری این اردوی روحانی قدردانی کرد و گفت: این اردو توسط سمن راه هدف شهدا انجام می شود که یکی از سمن های فعال در حوزه جوانان است.

وی داشتن صداقت را یکی از ویژگی غیورمردانی که راه شهادت را برگزیدند، عنوان و تصریح کرد: مرور شجاعت و رشادت دلاورمردانی که با تکیه بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کردند و در دفاع مقدس الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را با نثار جان خویش و صف آرایی در برابر دشمن معنا بخشیدند و تا آخرین نفس از کیان میهن دفاع و پاسداری کردند، می تواند به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کند.

وی آسایش و آرامش کنونی کشور را مرهون جانفشانی شهیدان، آزادگان، ایثارگران و جانبازانی دانست که خالصانه به پیکار با دشمنان این مرز و بوم شتافتند و از مام وطن در برابر تجاوزگران دفاع کردند و پرچمداران بزرگ رشادت و ایثار لقب گرفتند.

دکتر امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم.

لازم به ذکر است کاروان راهیان نور در قالب ۱۸۰ خانم و آقا از امروز به مدت ۵ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز