رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

اسکان ۶۱ هزارو ۲۶ نفر روز مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان کرمان

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۰:۵۷
کد خبر: ۶۹۰۸۶۲
اسکان ۶۱ هزارو ۲۶ نفر روز مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان کرمان
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان از اسکان ۶۱ هزارو ۲۶ نفر روز مسافر از بیست و چهارم اسفند ماه سال گذشته تاکنون در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امیدسلاجقه در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی اسکان نوروزی فرهنگیان ناحیه یک کرمان با اعلام این خبر گفت: میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان در 441 مدرسه و 5 هزار و 160 کلاس درس، خانه های معلم و مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان پذیرش می شوند.

وی افزود: از بیست و چهارم اسفندماه سال گذشته تاکنون ۶ هزارو ۸۵۸ خانوار در قالب ۲۶ هزارو ۵۳۳ نفر مسافر در ستاد های اسکان فرهنگیان استان کرمان پذیرفته شده اند.

سلاجقه خاطر نشان کرد: با تلاش همکاران خوبمان در ستادهای اسکان ۴۴۱ مدرسه و بیش از ۵ هزار کلاس درس در استان پهناور کرمان برای استقبال از مسافران نوروزی تجهیز و آماده شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، ادامه داد: در دومین روز از سال جدید ۱۰هزارو ۴۴۴ نفر در قالب ۲هزارو ۷۵۸ خانوار و ۲۴هزارو ۲۱ نفر روز مسافر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان اسکان داده شده اند.

وی تکریم و پذیرایی مناسب از مهمانان نوروزی را نشانه فرهنگ بالای مردم این استان دانست و تصریح کرد: باید مبنای کار اعضای ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان نیز بر مبنای حسن خلق و تکریم مسافران باشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز