پذیرش ۸۷ هزارو ۴۴۶ نفر روز مسافر در ستاد های اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۶:۳۷
کد خبر: ۶۹۰۸۷۶
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: تاکنون ۸۷ هزارو ۴۴۶ نفر روز مسافر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیدرضا دعاگویی در بازدید از ستاد مرکزی اسکان نوروزی فرهنگیان ناحیه یک کرمان با اعلام این خبر، افزود: تمام اعضای ستادهای اسکان فرهنگیان در استان کرمان آماده پذیرش مسافران نوروزی می باشند و امسال نیز همچون سالهای گذشته سعی نموده ایم با فراهم آوردن بستر و امکانات مناسب خدمات شایسته ای به مهمانان فرهنگی ارائه دهیم.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب اسکان فرهنگیان در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان، گفت: از بیست و چهارم اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۹هزارو ۸۶۸ خانوار در قالب ۳۸ هزارو ۲۰ نفر مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان اسکان داده شده اند.

دعاگویی اظهارکرد: در سومین روز از فروردین ماه سال جاری نیز ۱۱ هزارو ۴۸۷ نفر مسافر در قالب ۳ هزارو ۱۰ خانوار و ۲۶ هزارو ۴۲۰ نفر روز از میهمانان نوروزی استان در ستادهای های اسکان فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما خدمت رسانی مطلوب در ستادهای اسکان به همکاران فرهنگی است و سعی کرده ایم در این مسیر گام های موثری برداریم.

گفتنی است: میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان در 441 مدرسه و 5 هزار و 160 کلاس درس، خانه های معلم و مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان پذیرفته می شوند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز