رئیس کل دادگستری استان کرمان:

برخوردهای دستگاه قضایی با قاچاق کالا محکم‌تر و مجازات‌ها شدیدتر می‌شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۹:۱۴
کد خبر: ۶۹۵۳۸۶
برخوردهای دستگاه قضایی با قاچاق کالا محکم‌تر و مجازات‌ها شدیدتر می‌شود
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: برخوردهای دستگاه قضایی با قاچاق کالا محکم‌تر و مجازات‌ها شدیدتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در جلسه  هیئت امنای ستاد دیه استان با تبریک سال جدید اظهار داشت:در راستای تحقق شعار سال در ابتدای سال جاری جلسات مشترکی در دادگستری استان کرمان با دستگاه های نظارتی در حوزه حمایت از کالاهای ایرانی و  کیفی سازی محصولات برگزار گردیده است.

مقابله جدی با کالاهای بی کیفیت ضروری است

 وی عنوان کرد: در نشست با رئیس اداره استاندارد بر ورود جدی تر این سازمان تاکید شد و مقرر گردید با کالاهای بی کیفیتی که از استانداردهای لازم برخوردار نیستند مقابله جدی شود ودر مقابل از کالاهای دارای استاندارد حمایت گردد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری سال جاری را با عنوان حمایت از کالای ایرانی مزین فرمودند و این نامگذاری برای ارتقای فرهنگ تولید و حمایت از اقتصاد کشور حکیمانه است.

وی بیان داشت: بایستی در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها توجه ویژه‌ای را به رهنمودهای مقام معظم رهبری داشته باشیم و به این راهبردها توجه کنیم تا بتوانیم به سمت اهدافی حرکت کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به شرایط اقتصادی داخل کشور و فشارهای اقتصادی تحمیلی از خارج مرزها تصریح کرد: مدیران و مردم با نگاه ویژه در ابعاد مختلف برنامه‌ریزی کرده و آن برنامه‌ها را عملیاتی کنند.

موحد ابراز داشت: دستگاه قضایی کشور در حوزه حمایت از سرمایه‌گذاری و اقتصاد ملی وظایف اساسی دارد و دادگستری استان کرمان مقابله جدی و مبارزه پیگیر و بی‌امان با قاچاق کالا را در دستور کار قرار داده  است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی قصد دارد در مقابل کالای قاچاق به عنوان پدیده شوم اقتصادی محکم‌تر از گذشته بایستند و با سوداگران این عرصه برخورد کند و برخوردها محکم‌تر و مجازات‌ها در این زمینه شدیدتر می‌شود.

رئیس شورای قضایی استان کرمان همچنین حمایت از سرمایه‌گذاری و تولیدات داخلی را از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری برشمرد و عنوان کرد: تعامل با بخش خصوصی، ارائه آموزش‌های لازم و حمایت از کالای ایرانی را دنبال می‌کنیم.

موحد افزود: امیدواریم ستاد دیه استان کرمان در سال جاری با اتکا به تجربیات و داشته‌های خود به نحو مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته عمل کند و به کمک مددجویانی بشتابد که در بند هستند و زمینه آزادی آنها را فراهم کند.

وی یادآور شد: همراهی خیران نوعدوست کرمانی کمک کرده تا ستاد دیه استان کرمان طی سال‌های گذشته موفقیت‌های خوبی کسب کند و این روند رو به رشد است و امیدواریم در سال جاری همین روند را دنبال کند و به اهداف مورد نظر دست یابد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز