مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کرمان عنوان کرد:

ملاقات ۲هزار و ۵۲۶ شهروندکرمانی با رئیس کل دادگستری استان

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۹:۴۱
کد خبر: ۶۹۵۸۴۳
ملاقات ۲هزار و ۵۲۶ شهروندکرمانی با رئیس کل دادگستری استان
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کرمان گفت:در سال گذشته رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با برگزاری 45 جلسه دیدار عمومی به‌صورت حضوری به درخواست 2هزار و 526نفر از متقاضیان رسیدگی و دستورات قضائی مقتضی را در محدوده موازین قانونی صادر گردیده نموده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد بصیریان در این خصوص اظهار داشت: طی سال گذشته علاوه بر برگزاری 40جلسه دیدار مردمی در محل دادگستری مرکز استان،مسئولان عالی قضائی استان با سفر به تعداد زیادی از شهرستان های استان از جلمه رفسنجان،سیرجان،جیرفت،راور و رابر از نزدیک به مشکلات قضائی هم استانی های کرمانی رسیدگی نمودند.

مدیر روابط عمومی دادگستری افزود: یکی دیگر از اقداماتی که طی سال گذشته در راستای تکریم شهروندان صورت گرفت حضور مستمر قضات در مساجد شهر کرمان بود که با هماهنگی های بعمل آمده واطلاع رسانی قبلی  درقالب طرح هرمسجد یک حقوق دان به سوالات قضائی و حقوقی شهروندان پاسخ داده شد.

وی خاطرنشان ساخت: عناوین اصلی مطالبات مردم در جریان برگزاری این دیدارها غالباً طرح موضوعاتی چون حل و فصل مشکلات زندانیان ،تبدیل قرار و پذیرش  اعسار، درخواست رسیدگی مجدد به پرونده و بیان مسائل مختلف دیگر مردمی بوده است که به منظور حل‌وفصل  موارد مطرح‌شده، دستور مساعد قانونی صادر شده است.

شایان ذکر است ملاقات  مردمی نماینده عالی قوه قضاییه در استان  کرمان با حضور دادستان مرکز استان  و معاونین دادگستری ، روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 8:30 صبح در محل سالن کنفرانس تجدید نظر  واقع در دادگستری کل برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز