بهرمندی ۳۰۰ نفر از خدمات کاروان سلامت در شهرستان بم

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۶:۱۵
کد خبر: ۶۹۷۵۹۸
بهرمندی ۳۰۰ نفر از خدمات کاروان سلامت در شهرستان بم
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره مندی ۳۰۰ نفر از مردم مناطق محروم شهرستان بم از خدمات پزشکی و پاراکلینیکی کاروان سلامت با حضور پزشکان آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح با اعلام این خبر افزود: جمعیت هلال احمر با همکاری پزشکان متخصص موسسه خیریه کرامت امام رضا (ع) وابسته به آستان قدس رضوی جهت افراد کم برخوردار در شهر بم کاروان سلامت برگزار کردند.

فلاح با اشاره به اجرای یک روزه طرح کاروان سلامت در شهر بم خاطرنشان کرد: در این طرح ۳۰۰ نفر از قشر کم برخوردار این شهر توسط پزشکان متخصص ویزیت و مشاوره شدند و داروی رایگان نیز در بین آنان توزیع شد.

وی تصریح کرد: در این طرح یک تیم شامل پزشک فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی، ۲ پزشک متخصص پوست و مو، یک پزشک متخصص زنان، مددکار و امدادگر که به افراد نیازمند خدمات پزشکی و پاراکلینیکی ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه افزود: در این کاروان ۹۰ نفر از زندانیان شهر بم نیز توسط پزشکان متخصص ویزیت و مشاوره شدند.

لازم به ذکر است این کاروان با هزینه ارزش اعتبار ۱۹۰ میلیون ریال برگزار شد و در حاشیه این برنامه حجت الاسلام و المسلمین دهقانی مدیر موسسه خیریه "طلوع نقش ماندگار" و فرماندار شهرستان بم نیز از روند اجرای این کاروان بازدید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز