هشدارهای دادستانی به مسئولان باربری ها؛

مسئولان باربری‌ها در دام قاچاقچیان مواد مخدر گرفتار نشوند

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۱:۰۳
کد خبر: ۶۹۷۶۰۳
با حضور دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب و در راستای پیشگیری از وقوع جرم هشدار ها ،تذکرات لازم و همچنین راهکارهای موثر برای جلوگیری از اخفای مواد مخدر در محصولات کشاورزی و ارسال آنها به اقصی نقاط کشور به مسئولین باربری ها داده شد و تعهدات لازم در این خصوص اخذ گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حامد عمرانی در جلسه توجیهی با مسئولین باربری های شهرستان رودبار جنوب که با حضور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار گردید،اظهار داشت: مسئولان باربری ها بایستی رانندگان کامیون ها را توجیه تا در زمان بارگیری از ابتدا تا انتها در محل حاضر و بر نحوه بارگیری نظارت نمایند.

وی افزود:مسئولان باربری ها پس از احراز هویت کامل متقاضی و اخذ و نگهداری تصویر برابر با اصل کارت ملی اقدام به صدور بارنامه نمایند و مشخصات کامل، آدرس و تلفن متقاضی را در آن درج نمایند

عمرانی بیان کرد:مسئولان باربری ها باید تعهدات لازم مبنی بر عدم وجود هرگونه اقلام و تجهیزات ممنوعه وانواع مخدر را به صورت مکتوب از مالک بار اخذ ونزد خود نگهداری نمایند .

این مقام قضائی تصریح کرد: صاحبان بار و رانندگان در زمان بارگیری محصولات کشاورزی شخصا و یا با افراد قابل اعتماد بر بارگیری نظارت داشته باشند تا از جاسازی مواد مخدر در بین بار جلوگیری بعمل آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز