کشف ۴۴۸ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات تکاوران پلیس راور

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۸:۴۰
کد خبر: ۷۰۲۵۳۱
فرمانده قرارگاه ابوذر پلیس استان از کشف 448 کیلوگرم تریاک و حشیش در چند عملیات ماموران یگان تکاوری شهرستان راور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"مهدوی نیا"در این خصوص گفت: ماموران یگان تکاوری شهرستان راور با انجام کار اطلاعاتی و اشرافیت بر محدوده استحفاظی طی دو عملیات 448 کیلوگرم تریاک و حشیش کشف کردند.

وی در تشریح این عملیات ها افزود: ماموران این یگان با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله مواد مخدر اطلاع یافتند و در این راستا در محدوده جاده خاکی "بهرام جرد" به یک دستگاه خودرو مزدا مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

سرهنگ مهدوی نیا بیان داشت: این خودرو با سرعت عمل و اقدام عملیاتی ماموران متوقف و در بازرسی از آن 202کیلوگرم تریاک و 2 کیلوگرم هروئین کشف شد.

وی در خصوص عملیات دیگر این یگان هم گفت: ماموران یگان تکاوری راور با اشرافیت اطلاعاتی از ورود یک کاروان پیاده حمل مواد مخدر و قصد شوم آن ها برای عبور از محدوده یکی از ایستگاه های بازرسی اطلاع یافتند.

سرهنگ مهدوی نیا تصریح کرد: ماموران این یگان طی عملیاتی در محدوده "سه راهی راین" 8 قاچاقچی پیاده را دستگیر و در مجموع 212 کیلوگرم حشیش از آن ها کشف کردند و در ادامه نیز با سرعت عمل ماموران از یک دستگاه خودروی پژو 30 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان در پایان با اشاره به کشف 448 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 8قاچاقچی تصریح کرد: یگان های تکاوری با پوشش کویر و استقرار در محدوده های سخت گذر در راستای برقراری امنیت و رویارویی با سوداگران مرگ انجام وظیفه می کنند.#

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز