کشف ۹۰۹ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات پلیس کرمان

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۴:۲۸
کد خبر: ۷۰۳۸۳۷
کشف ۹۰۹ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات پلیس کرمان
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 909کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش طی عملیات های جداگانه پلیس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "ناصر فرشید" در تشریح این عملیات ها گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های کهنوج، رودبارجنوب و یگان تکاوری"زهکلوت" طی یک کار اطلاعاتی مشترک از نیت شوم قاچاقچیان جهت عبور یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا تیم های مشترک پلیس این دو شهرستان پس از شناسائی مسیر تردد قاچاقچیان طی عملیاتی با توقیف2 دستگاه خودرو، 108کیلوگرم تریاک کشف و 2 قاچاقچی را دستگیر کردند و در ادامه نیز یک محل دپوی مواد مخدر در یک باغ شناسائی و پس از محاصره و بازرسی این محل51کیلوگرم تریاک و از یک دستگاه خودرو146 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ فرشید اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز با انجام کار اطلاعاتی از ورود یک خودرو حامل مواد مخدر به حوزه استان مطلع شدند و با ردزنی این خودرو، محل اسکان موقت قاچاقچیان را شناسائی و با دستگیری 2 نفر در مجموع 205کیلوگرم حشیش کشف کردند.

 وی محل دو عملیات پلیسی دیگر را شمال استان ذکر کرد و ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان بردسیر با انجام کار اطلاعاتی و طی عملیاتی یک خودرو پژو را در محور اصلی این شهر متوقف و در بازرسی از آن130کیلوگرم تریاک کشف کردند و در این رابطه یک قاچاقچی قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند، دستگیر شد.

سرهنگ فرشید تصریح کرد: ماموران پلیس شهرستان سیرجان نیز در محور سیرجان-شیراز با توقیف دو دستگاه خودروی سواری 269کیلوگرم حشیش کشف و 2قاچاقچی را در انتقال مواد افیونی به مرکز کشور ناکام گذاشتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تقویت تیم های عملیاتی، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا همواره حوزه امن و وسیع استان برای سوداگران مرگ و دیگر برهم زنندگان امنیت ناامن باشد که در این زمنیه لازم است مردم نیز با جدیت بیشتری با خادمان خود همکاری کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز