عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال:

هیئت فوتبال استان امکانات خوبی را برای برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران کرمانی فراهم کرد

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۸:۰۶:۲۲
کد خبر: ۷۱۹۹۱۶
هیئت فوتبال استان امکانات خوبی را برای برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران کرمانی فراهم کرد
رئیس کمیته آموزش دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: از آقای دکتر قرایی تشکر می‌کنم که امکانات خوبی را جهت برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران فراهم کرده‌اند و خدمات خوب دیگری را نیز به جامعه داوران استان داده‌اند. ‌

سیدحسین نورانی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به آماده کردن شرایط منطقی برای برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران توسط هیئت فوتبال استان اظهار داشت: در تمام تست‌هایی که گرفته می‌شود از زمین تا آمبولانس و تمامی امکانات باید فراهم شود تا به مشکل برخورد نکنیم که جا دارد از ریاست هیئت فوتبال استان آقای دکتر قرایی به این جت سپاس ویژه داشته باشم.

وی ادامه داد: این تست آمادگی جسمانی هرساله از بچه‌ها برای معرفی به لیگ‌های کشور گرفته می‌شود. داوران و کمک داورانی که در این تست شرایط قبولی را به دست می‌آو رند، به فدراسیون معرفی می‌شوند برای شرکت در کلاس توجیهی که فدراسیون فوتبال برگزار می‌کند.

نورانی افزود: بعد از این کلاس‌ها شرایط فراهم می‌شود که نفراتی در تست کشوری شرکت می‌کنند برای قضاوت لیگ‌های دو، سه و رده‌های مشخص شده اعلام نظر صورت می‌گیرد.

مسئول برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران استان کرمان اضافه کرد: تست‌هایی که در هیئت فوتبال استان برگزار می‌شود، هرساله شرایط خودش را دارد. تستی که امسال می‌گیریم را هم پارسال در همین زمان گرفتیم. رکوردها را که برای داوران و کمک داوران مشخص می‌کنیم و می‌گیریم که در تست آمادگی جسمانی کشور هم گرفته می‌شود.

عضو دپارتمان داوری فدراسیون تصریح کرد: طبق سهمیه پارسال نفرات کمتر شده و به همین خاطر تست به صورت قانونی‌تر گرفته می‌شود.

وی گفت: بچه‌هایی هم که شرایطش را دارند و می‌توانند تست را پاس کنند و به مرحله بعد یعنی تست کشوری می‌روند. این تست‌ها را کمک داوران و داوران باید بگذارنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز