رییس هیئت فوتبال شهرستان نرماشیر منصوب شد

دکتر قرایی: برای حل مشکلات فوتبال استان می‌جنگم/با کمک مس و گل‌گهر فوتبال را در مناطق محروم استان رونق خواهیم داد

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۳:۰۰
کد خبر: ۷۲۰۷۸۵
دکتر قرایی: برای حل مشکلات فوتبال استان می‌جنگم/با کمک مس و گل‌گهر فوتبال را در مناطق محروم استان رونق خواهیم داد
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: بنده مدیری نیستم که پشت میز نشین باشم و بیشتر از وظیفه ام برای حل مسائل می‌جنگم و پا را فراتر می‌گذارم و برای حل مشکلات سخت افزاری فوتبال در مناطق محروم با مسئولین استانی و نمایندگان رایزنی می‌کنم که حداقل، مشکل زمین فوتبال این شهرستان به زودی حل شود.
 
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در آیین معرفه رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان نرماشیر که در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولین محلی برگزار می‌شد اظهار داشت: تا زمانی مسئولین ما نخواهند و آستین همت را بالا نزنند و پیگیر رفع مشکلات نباشند مشکلی در این منطقه حل نخواهد شد.
وی افزود: با توجه به وجود کارخانه‌های چون مدیران خودرو و کرمان موتور نباید جوانان نرماشیری از نداشتن حتی یک زمین رنج ببرند.

دکتر قرایی با بیان این که تهیه امکانات از قبیل زمین به عهده هیئت فوتبال استان نیست، تصریح کرد: وظیفه هیئت فوتبال کمک به توسعه فوتبال در استان با برگزاری مسابقات منظم و نظارت بر برگزاری مسابقات عادلانه در استان هست اما بنده هم مدیری  پشت میز نشین نیستم.

وی ادامه داد: بیشتر از وظیفه ام برای شما می‌جنگم و پا را فراتر می‌گذارم  و برای حل مشکلات سخت افزاری فوتبال در مناطق محروم با مسئولین استانی و نمایندگان رایزنی می‌کنم که حداقل مشکل زمین فوتبال این شهرستان به زودی حل شود.

دکتر قرایی با اشاره به ظهور فوتبالسیت‌های خوبی چون احمد حسن زاده و علیرضا آرتا از نرماشیر که هم اکنون در اردوی تیم ملی امید ایران حضور دارد، یادآور شد: فوتبال استان از بی عدالتی در توزیع امکانات ورزشی خصوصا فوتبال رنج می‌برد و علیرغم اینکه سه تیم لیگ یکی ما الحمدالله از امکانات مالی مناسبی برخوردار هستند ولی متاسفانه در جنوب و شرق استان محرومیت مطلق امکانات ورزشی را شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: انشاالله با اقداماتی که در حال انجام داریم سعی بر این است با کمک مسئولین این سه باشگاه بزرگ استان را قانع کنیم در مناطقی مثل نرماشیر سرمایه‌گذاری کنند و این یک بازی برد برد برای هر دو طرف است و بعدا باشگاه‌ها  می‌توانند از سرمایه گذاری صورت گرفته در مناطق محروم بازیکنان خوبی را برای تیم‌های خود از استعدادهای این مناطق کشف نمایند.
دکتر قرایی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته توسط دکتر پورابراهیمی، دکتر زاهدی و آقای حسن پور و آقای بختیاری گفت: مقرر گردیده در هفته‌های آینده جلسه‌ای در مجلس با مجمع نمایندگان استان، هیئت فوتبال و با حضور مدیران ارشد مس و گل گهر برگزار می‌شود تا در مورد توسعه فوتبال در استان به صورت عادلانه بحث شود.
وی افزود: تا شاهد باشیم با کمک امکانات صنایع مس ایران و شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر فوتبال را در مناطق محروم استان رونق بدهیم.
دکتر قرایی در پایان خطاب به رییس اداره ورزش و جوانان نرماشیر و ریاست جدید هیئت فوتبال این شهرستان گفت: پیشنهاد می‌دهم باتوجه به اقلیم هوایی و وجود شن‌های روان در رشته فوتبال ساحلی سرمایه‌گذاری کنید و هیئت فوتبال استان  برای توسعه این رشته در این شهرستان آمادگی خود را اعلام می‌نماید.

گفتنی است در خلال این برنامه که حاضرین از نبود امکانات اولیه فوتبال حتی نداشتن یک زمین برای بازی، در این شهرستان اظهار گلایه داشتند.

لازم به ذکر است طی حکمی آقای هادی قلعه خانی از فوتبالیست‌های قدیمی نرماشیر به عنوان رییس هیات فوتبال این شهرستان معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز