رودری:

۲۹۰ میلیارد تومان در سال جاری به دستگاه های مرتبط با آب پرداخت شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۳:۰۵
کد خبر: ۷۲۲۱۴۷
۲۹۰ میلیارد تومان در سال جاری به دستگاه های مرتبط با آب پرداخت شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: مجموع اعتبار توزیع شده در سال جاری 866 میلیارد تومان است که بیش از 290 میلیارد تومان به دستگاه های مرتبط با موضوع آب پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جعفر رودری در سومین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان در سال 97 افزود: از کل اعتبارات سال جاری که به مبلغ 1400 میلیارد تومان است، 628.4 میلیارد تومان تخصیص داده شده که 44.5 درصد کل اعتبارات است و این میزان تخصیص تا تیرماه ، اقدامی بی سابقه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 793.5 میلیارد تومان به استان کرمان اختصاص یافته که 426 میلیارد تومان به شکل اقساط خزانه دو ساله بوده است و تاکنون 55 درصد این اعتبارات جذب شده و 45 درصد باقی مانده است.

وی با بیان اینکه تا 15 تیرماه کل اعتبار اختصاص یافته جذب خواهد شد، گفت: حدود 30 میلیارد تومان نیز اسناد سه ساله داشته ایم که 28.5 میلیارد تومان آن باقی مانده است و باید جذب شود.

رودری به ظرفیت های سال 97 نیز اشاره و بیان کرد: دو سوم اعتبارات کشور در حوزه عمرانی به شکل ملی مدیریت می شود و انتظار است که پیگیری شود تا سهم استان از ردیف های متمرکز محقق شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان افزود: در سال جاریهزار میلیارد تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای مباحث آب به وزارت نیرو پرداخت شده است و استان کرمان باید پیگیری های لازم برای جذب این اعتبارات را داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز