قاتل فراری به دام پلیس افتاد

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۲:۵۲
کد خبر: ۷۲۶۶۱۴
قاتل فراری به دام پلیس افتاد
سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت از شناسایی و دستگیری قاتل فراری با اقدامات شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ دوم رضا محمدرضایی با اعلام این خبر گفت: شامگاه بیست و هشتم بهمن ماه سال گذشته در پی وقوع یک فقره قتل در یک از محلات شهر، بلافاصله مامورین پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد مردی حدودا 35 ساله توسط فردی ناشناس مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده فوت نموده است.
این مقام پلیس افزود:با تحقیقات و بررسی های پلیس، هویت ضارب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
وی یادآور شد: از آنجا که قاتل در لحظات اولیه پس از وقوع قتل سریعا به شهرهای همجوار متواری و هیچ سرنخی از خود باقی نمی گذاشت، اقدامات پلیسی به منظور دستگیری وی با مشکل مواجه شد و بدین ترتیب پرونده در اختیار اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس اگاهی جیرفت قرار گرفت.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: سرانجام کارآگاهان با اقدامات پلیسی و تخصصی و تلاش شبانه روزی چند ماهه، محل اختفای قاتل را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ دوم محمدرضایی در پایان گفت: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب این قت اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز