کلاهبرداری از طریق فروش پیش از موعد حواله دریافت کالا در فضای مجازی

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۲۹۵۶۹
کلاهبرداری از طریق فروش پیش از موعد حواله دریافت کالا در فضای مجازی
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گفت: با تغییر در قیمت برخی از اجناس لازم است هنگام انجام خرید اینترنتی مراقب کلاهبرداری از طریق فروش پیش از موعد حواله دریافت کالا در فضای مجازی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛  سرهنگ"امین یادگار نژاد"در این خصوص اظهار داشت: تغییر در قیمت برخی از اجناس و کالاهای سرمایه ای نظیر سکه، خودرو و.... زمینه ساز سود جویی و کلاهبرداری در فضای مجازی برای افراد سودجو و فرصت طلب شده است.

وی در این خصوص بیان داشت: افراد سودجو با سوء استفاده از حسن اعتماد هموطنان اقدام به تبلیغ و فروش کالاهای مختلف در فضای مجازی کرده و با سواستفاده از برخی تغییر قیمت ها مبالغی بیش از قیمت های واقعی را از شهروندان دریافت می دارند.

سرهنگ یادگارنژاد افزود: از اینرو در فضای مجازی نباید به افرادی که با تبلیغات و وعده های اغفال کننده به دنبال جلب اعتماد مردم هستند اعتماد کنیم و جهت انجام هرگونه خرید و معامله بهتر است پیگیری های بعدی را در فضای حقیقی نیز انجام دهیم.

رئیس پلیس فتا به شهروندان توصیه کرد: حتما از سایت ها و فروشگاه های مجاز اقدام به خرید بنمایند و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.Cyberpolice.ir  بخش مرکز فوریت های سایبری، قسمت ثبت گزارشات مردمی با پلیس در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز