۱۵ مدرسه خیرساز در شهرستان رودبارجنوب آماده افتتاح است

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۸:۴۶
کد خبر: ۷۳۲۷۲۲
۱۵ مدرسه خیرساز در شهرستان رودبارجنوب آماده افتتاح است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از مجموع 44 مدرسه خیر ساز که کلنگ زنی شده است تا کنون 15 مدرسه در شهرستان رودبارجنوب آماده افتتاح و بهره برداری است.

احمد اسکندری‌نسب در گفت‌وگو با برنا جذب و مشارکت خیرین برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی را در این شهرستان را موفقیت آمیز عنوان کرد و افزود: ساخت مدرسه یک کار ماندگار، بزرگ، اثرگذار و ارزشمند است و فراهم نمودن فضای آموزشی مناسب و استفاده از تجهیزات مناسب و نوین دراین فضاها به منظور شکوفایی استعداد دانش‌آموزان و تحقق عدالت آموزشی امری مهم و ضروری است.

وی اظهار داشت: حوزه فعالیت خیرین در همه عرصه‌ها گسترده شده است و با ورود به مسئله تعلیم و تربیت درجامعه تاثیری مثبت و ارزشمندگذاشته است.

احمد اسکندری نسب فضیلت علم آموزی و فراهم نمودن بستر علم آموزی را یک عبادت عنوان کرد وگفت: کار خیرین مدرسه ساز مبنای یک کار ماندگار در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: 44 مدرسه خیر ساز در رودبار جنوب در طی هشت ماه کلنگ زنی شده است که از مجموع این مدارس تا کنون 15 مدرسه خیر ساز آماده افتتاح و بهره برداری می باشند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا مهر امسال آمار این مدارس جهت افتتاح بیشتر خواهد شد و بیش از 1000 دانش آموز دراین مدارس می توانند در راستای عدالت آموزش ادامه تحصیل دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز