مسابقات ووشو بانوان قهرمانی استان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۴:۰۲
کد خبر: ۷۳۷۴۷۳
مسابقات ووشو بانوان قهرمانی استان برگزار شد
رئیس هیئت ووشو استان کرمان از پایان مسابقات ووشو بانوان قهرمانی استان و مشخص شدن تیم قهرمان خبر داد.

دکتر رضا امیری در گفت‌وگو با برنا ضمن اعلام این خبر گفت: مسابقات قهرمانی ووشو بانوان استان کرمان به میزبانی شهرستان کرمان برگزار شد.

او افزود: این مسابقات در تاریخ ۱۱ و 12 مردادماه ۹۷ در محل خانه ووشو باحضور ۱۸۹ شرکت کننده برگزار شد.

دکتر امیری ادامه داد: تیم‌هایی از شهرستان‌های کرمان، بافت، سیرجان، بردسیر، رفسنجان، رابر، شهربابک در این مسابقات شرکت کردند.

او اضافه کرد: تیم کرمان در مجموع تیمی با کسب۹طلا، ۷نقره و ۸برنز قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم سیرجان هم با کسب ۸طلا، ۱۰نقره و ۱۵برنز به مقام نایب قهرمانی رسید.

رئیس هیئت ووشو استان کرمان همچنین گفت: شهربابک هم توانست 6طلا، ۶نقره و ۸برنز کسب کند و بر جایگاه سوم تکیه بزند و تیم‌های بردسیر، رفسنجان و رابر هم در جایگاه‌های چهارم، پنجم و ششم قرار گرفتند.

دکتر امیری افزود: تیم سیرجان با 56 فایتر، شهربابک با ۲۶ فایتر، بردسیر  ۲۱فایتر، رفسنجان ۱۱ فایتر، رابر ۲۱ فایتر، تیم کرمان  ۳۳فایتر و تیم  بافت هم با یک فایتر در این رقابت‌ها حضور یافتند.

او ادامه داد: جا دارد از همه عوامل برگزاری این مسابقات علی‌الخصوص خانم‌‌ها بتول امیری، مرضیه امیری، خانم خسروی و نواب رئیسان بانوان در شهرستان‌های استان کمال تشکر را داشته باشم.

رئیس هیئت ووشو استان کرمان اضافه کرد: سطح کیفی این مسابقات خوب ارزیابی شده است و بازیکنان از لحاظ فنی مسابقات خوبی ارائه کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز