مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد :

برخوردار بودن ۶۶ درصد جمعیت استان از نعمت گاز

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۸:۳۳
کد خبر: ۷۴۶۵۱۱
برخوردار بودن ۶۶ درصد جمعیت استان از نعمت گاز
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان این مطلب که از 71 شهر استان کرمان، هم اکنون 50 شهر تحت پوشش گاز هستند، تصریح کرد: از 21 شهر فاقد گاز، 12 شهر در حال حاضر پیمانکار برای آنها انتخاب،۴ شهر پیمانکار آنها به زودی انتخاب و مابقی نیز در مرحله طراحی برای گازرسانی به آنها می باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منوچهر فلاح در آئین افتتاح گاز رسانی بخش کوهساران و بخش مرکزی شهرستان راور اظهار کرد: از 2 هزار و 500 روستایی که در استان کرمان وجود دارد، 930 روستای آن تحت پوشش گاز هستند، ضمن آنکه پیمانکار 284 روستا در حال فعالیت، 126 روستا در مرحله انتخاب پیمانکار و مابقی در حال طراحی هستند.

وی از برخوردار بودن 66 درصد جمعیت استان از نعمت گاز خبر داد و بیان کرد: 90 درصد جمعیت کشور تحت پوشش گاز هستند، شایان ذکر است که 30 صنعت بزرگ استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به پروژه گازرسانی بخش کوهساران و بخش مرکزی شهرستان راور اشاره و ادامه داد: 96 روستای استان و شهر هجدک در هفته دولت در استان کرمان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که 87 میلیارد تومان هزینه این پروژه ها شده است.

فلاح با بیان این مطلب که 34 روستای بخش مرکزی و کوهساران شهرستان راور از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، خاطر نشان کرد: هزینه کرد پروژه گاز رسانی که امروز در شهر هجدک به بهره‌برداری می‌رسد 28 میلیارد تومان بوده که سبب خواهد شد 2 هزار خانوار از نعمت گاز در این مناطق برخوردار خواهندشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز