آموزش بدو خدمت ۲۷۰ سرباز معلم استان کرمان

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۳:۲۸
کد خبر: ۷۴۹۱۰۲
آموزش بدو خدمت ۲۷۰ سرباز معلم استان کرمان
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از آموزش بدو خدمت ۲۷۰ سرباز معلم استان کرمان از دهم شهریور ماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیدرضا دعاگویی با اعلام این خبر، افزود: دوره آموزشی بدو خدمت ویژه سربازان وظیفه در آموزش و پرورش استان کرمان تکمیل کننده دوره آموزشی نظامیان آن است که برگزاری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه معلمان وظیفه باید دانش خود را نسبت به حرفه معلمی بالا ببرند، گفت: معلمان وظیفه در طول دوران خدمت در آموزش و پرورش باید از ظرفیت گروههای آموزشی شهرستان ها و مناطق برای افزایش دانش حرفه معلمی خود استفاده کنند.

دعاگوی با اشاره به آموزش ۲۷۰ سرباز معلم استان کرمان از دهم شهریور ماه ۹۷ به میزبانی آموزش و پرورش عشایری استان، گفت: معلمان وظیفه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مطالعه کنند و با اهداف برنامه درسی ملی آشنا شوند تا در امر آموزش با مشکل مواجه نشوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: آموزش ضمن خدمت ویژه همه معلمان جزئی از برنامه های توانمند سازی معلمان در وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: محتوای دوره آموزشی بدو خدمت ویژه سربازان وظیفه به صورتی طراحی شده است که همه معلمان وظیفه برای ورود به آموزش و پرورش به آن نیاز دارند.

حمیدرضا دعاگویی به بالا بودن اهمیت موضوع آموزش بدو خدمت پرداخت و خاطرنشان کرد: سربازانی که در آموزش و پرورش به کسوت معلمی در آمده ام باید به موضوع آموزش و تربیت دانش‌آموزان توجه ویژه ای داشته باشند.

برپایه این گزارش آموزش بدو خدمت ۲۷۰ سرباز معلم استان کرمان از دهم شهریور ماه ۹۷ به میزبانی آموزش و پرورش عشایری استان در حال برگزاری می باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز