آمادگی پلیس جهت برقراری نظم و امنیت مراسمات ماه محرم

۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۶:۴۵:۲۳
کد خبر: ۷۴۹۹۱۴
آمادگی پلیس جهت برقراری نظم و امنیت مراسمات ماه محرم
فرمانده انتظامی شهر کرمان گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و با همکاری هیات امنا و مردم در زمینه برقراری نظم و امنیت برنامه های عزاداری سرور و سالار شهیدان تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"محمدرضا فداء"  در دیدار با رئیس هیئت های مذهبی این شهرستان گفت: پلیس از هم اکنون در جهت برقراری نظم و امنیت مراسمات عزاداری ماه محرم  در حال برنامه ریزی در حوزه ترافیک و امور انتظامی است.

وی افزود: در این راستا تیم های ثابت و گشت های پیاده و خودرویی تکایا، مساجد و محل برگزاری مراسمات عزاداری را تحت پوشش خواهند داشت و دسته جات عزاداری در معابر را همراهی خواهند کرد.

سرهنگ فداء با اشاره به اجرای یک سری تدابیر شدآمدی در مسیر حرکت کاروانهای عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورا در محدوده بازار بزرگ شهر کرمان تأکید کرد: از مسئولان و هیئت امنای هیئت های عزاداری می خواهیم در برنامه ریزی و حرکت دسته جات عزاداری به این تدابیر توجه و همانند سنوات گذشته با پلیس همکاری داشته باشند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان ماه محرم را موسم تجدید میثاق با حماسه های سالار شهیدان و پیروان راستین ایشان خواند و گفت: قیام امام حسین(ع) الگو و رمز تداوم و پیروزی اسلام و انقلاب است که امیدواریم در لباس سرباز ولایت خادم خوبی برای مردم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز