مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان:

مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۹:۱۱
کد خبر: ۷۵۴۴۲۳
مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود
مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از تعیین تکلیف موزه مطبوعات کرمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بزودی مدیریت این موزه به خانه مطبوعات استان کرمان واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد مهدی افضلی" با اشاره به اینکه مشکلات موزه مطبوعات ریشه در سالهای گذشته دارد، افزود: مدیریت جدید اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان تلاش دارد تا در کمترین زمان ممکن موزه مطبوعات تعیین تکلیف و مدیریت آن به خانه مطبوعات واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مجدد موزه مطبوعات استان کرمان در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان قرار دارد، تصریح کرد: در سالهای گذشته به دلایلی بخشی از اسناد و اشیاء موجود در موزه توسط موسس موزه باز پس گرفته شده و بخشی دیگر هنوز باقی مانده است.

افضلی با بیان اینکه تمامی اشیاء موجود در موزه مطبوعات صورتجلسه و به خانه مطبوعات استان کرمان تحویل می گردد، تصریح کرد: بزودی با حضور نمایندگان ادارات کل میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان کرمان این کار انجام و اقدامات لازم برای بازگشایی مجدد آن صورت خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با عذرخواهی از اهالی فرهنگ و رسانه استان کرمان به سبب تعطیلی چندین ساله موزه مطبوعات تاکید کرد: در آینده نزدیک همه کاستی های گذشته، جبران خواهد شد.

افضلی با قدردانی از پیگیرهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات کرمان برای تعیین تکلیف موزه مطبوعات، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری همه نهادهای مرتبط شاهد بازگشایی این موزه در آینده نه چندان دور باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز