پیام مشترک نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و سرپرست استانداری استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۳:۰۶
کد خبر: ۷۵۵۷۹۰
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و سرپرست استانداری استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و سرپرست استانداری استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی 98-97پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

آموزش و پرورش ، موثرترین عامل اعتلای فرهنگ عمومی و تربیت سرمایه انسانی شایسته کشور در راستای داشتن جامعه ای آراسته به فضایل و کرامت انسانی است و این مهم توسط طلایه داران بیداری و دانایی، معلمان ارزشمند انجام می پذیرد.

فرارسیدن ماه مهر، فصل بازگشایی مدارس، فضای جامعه را از شمیم معرفت عطرآگین می نمایدو تقارن آن با ماه محرم و هفته دفاع مقدس ، یادآور رشادت ها و مجاهدت های شهیدان والامقام به ویژه شهیدان معلم و دانش آموزان شهید است که صلابت و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون های پاکشان می باشد.

درخشش غرورآفرین فرزندان مستعد و علاقه مند استان در جشنواره ها و مسابقات علمی ، پژوهشی ، فرهنگی ، ورزشی و هنری در سطح کشور، نشانگر وجود استعدادهای در خور تحسین دانش آموزان و جدیت و اهتمام ویژه مسئولین آموزش و پرورش در جهت ارتقا اثربخشی و کارآیی نظام آموزشی در استان است که نیازمند همدلی و همراهی تمامی صاحبنظران و دستگاههای دولتی و مردم نهاد استان می باشد. چراکه به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) کار آموزش و پرورش، مهمترین کار در کشور است.

در خاتمه ضمن گرامی داشت فرارسیدن ماه محرم و هفته دفاع مقدس و قدردانی صمیمانه و ارج نهادن به خدمات ارزنده فرهنگیان محترم اقصی نقاط استان در سال تحصیلی گذشته ، آغاز سال تحصیلی 98-97 را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی ، سعادت و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم.

 

                                                                 حسن علیدادی سلیمانی                                                                            محمدجواد فدایی

                                                         نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان                                                          سرپرست استانداری کرمان

 

نظر شما