سازمان جوانان هلال احمر به دنبال ایجاد خلاقیت و مهارت های نوین در دانش آموزان

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۶:۳۸:۴۷
کد خبر: ۷۵۶۷۲۸
سازمان جوانان هلال احمر به دنبال ایجاد خلاقیت و مهارت های نوین در دانش آموزان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در آیین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر و ایثار گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در مدارس به دنبال ایجاد خلاقیت و مهارت های نوین در دانش آموزان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با همراهی معاون امور جوانان در آیین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر و ایثار در شهرستان رفسنجان حضور یافت.

این مراسم که با حضور معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان، امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان رفسنجان برگزار شده بود از اعضای تیم دادرس رفسنجان که در ششمین المپیاد آماده کشوری حائز رتبه دوم شده بودند، تجلیل شد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم بیان کرد: شروع ماه مهر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است برای گرامیداشت مجاهدت، سخت کوشی و ایثار کسانی که دانش آموختگان مکتب آزادگی بودند.

فلاح با اشاره به رشادت های ۴۰ هزار دانش آموز و فعالان عرصه فرهنگ که جان شیرین خویش را در طبق اخلاص نهادند و به شهادت رسیدند، افزود: امروز نونهالان و نسل جوان این سرزمین باید قدردان عزیزانی باشند که برای حفظ امنیت و آرامش آن، از جان خویش گذشته اند.

وی در ادامه با اشاره به نقش جمعیت هلال احمر در مدارس اظهار کرد: سازمان جوانان هلال احمر به دنبال ایجاد خلاقیت و مهارت های نوین در دانش آموزان است.

وی با اشاره به تحقق شعار خانواده آماده، جامعه آماده تصریح کرد: با آموزش دانش آموزان در مقطع پایه هشتم و افزایش دادرسان در سطح استان نقطه امنی در زمان حادثه و بحران در جامعه ایجاد خواهیم کرد تا دانش آموزان به عنوان مربی و امدادگر در خانواده نقش آفرینی کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ارمغان مهر ویژه دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم و کم برخوردار افزود: تا کنون با ارائه آموزه های دادرس در ۵۳۰ مدرسه استان و کسب رتبه های برتر در المپیاده کشوری آماده، باعث شده کارنامه درخشانی در آموزش و پرورش بدست بیاوریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز