دکتر فدایی:

ارتش قدرتمند و قوی جمهوری اسلامی از فعالیت های توسعه ای حمایت می کند

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۷:۲۰:۱۰
کد خبر: ۷۵۷۶۶۸
ارتش قدرتمند و قوی جمهوری اسلامی از فعالیت های توسعه ای حمایت می کند
سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران به شکلی نیرومند، قوی و مردمی به فعالیت های خود در کشور و استان کرمان ادامه می دهد، گفت: ارتش برای مردم تلاش می کند و مفتخر به پیروی از ولایت است.
 
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در دیدار با فرماندهان قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوبشرق کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: بعد معنوی در ارتش بسیار قوی است و این نیروی توانمند می تواند بسیار قدرتمند از کشور دفاع کرده و فعالیت های توسعه ای را همراهی کند.
وی خاطرنشان کرد: ارتباط دولت و ارتش نیز بسیار خوب است و می تواند تقویت شود که در قانون اساسی نیز بر آن تاکید شده است.
فدائی ضمن ارج نهادن به تمامی تلاش های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و در دوران کنونی، اظهارداشت: هیچکس شکی در موثر بودن ارتش در دوران دفاع مقدس ندارد زیرا در ابتدای جنگ، کشور به دلیل نوپا بودن انقلاب، آمادگی لازم برای جنگ را نداشت اما با وجود تمامی مشکلات، شجاعت شهامت ارتشیان موجب شد روند دفاع مقدس به خوبی انجام شده و پس از ساماندهی های انجام شده و با تلاش ارتش، مردم و سایر نیروهای مسلح، جنگ با موفقیت به انتها برسد.
وی تصریح کرد: فرمانده کنونی قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش از اعضای موثر شورای تامین استان به شمار می روند که کمک بسیار خوبی برای ایجاد شرایط مناسب و خوب در این استان کرده اند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق کشور نیز  با اشاره به اینکه پیروزی های دفاع مقدس مربوط به همه مردم کشور است، گفت: ارتش در این دوران در کنار سایر نیروهای مسلح و مردم، وظیفه ذاتی خود را انجام داد.
امیر نادر علیدوست ادامه داد: در ابتدای جنگ به دلیل عدم سازماندهی مناسب و اقدامات دولت ها توان ارتش به 50 درصد کاهش یافته بود و این ظلمی بود که به ارتش شد و در آن دوران ارتش با توان رزمی 50 درصدی خود به خوبی مقابل دشمن ایستاد و پس از آن نیز، ارتش در هشت ساله دفاع مقدس به صورت مستمر در جنگ حضور داشت.
وی تاکید کرد: بعد از تیرماه سال 60 که دولت های قبل رفتند و رهبر معظم انقلاب به عنوان ریاست جمهور امور را بر دست گرفتند، پیروزی ها افزایش یافت.
وی بیان کرد: ارتش پا در رکاب رهبری و کمک دولت است و هیچ زمینه ای کوتاهی نخواهیم کرد.
امیر علیدوست گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنچه از نظر نیروی انسانی و تجهیزات در اختیار دارد به صورت شبانه روزی برای خدمات رسانی به مردم آماده است.
وی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، مردم را در دفاع شریک کرده و در حال حاضر چند صد گردان احتیاط داریم که پشتوانه یگان هایی است که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.
وی خاطرنشان کرد: ارتش در خدمت حکومت و دولت است و هر زمان که نیاز باشد در سطح استان، منطقه و کشور آماده است تا یگان های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت مردم قرار دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز