مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان:

توافق بهترین راه وصول مالیات است

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۶:۳۸
کد خبر: ۷۵۸۶۵۵
توافق بهترین راه وصول مالیات است
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان بر اجرای دقیق ماده 238 قانون مالیات های مستقیم تاکید کرد و گفت : توافق با مودیان و حل وفصل پرونده های مالیاتی بهترین راه وصول مالیات است.

‌به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد سلمانی در نشست معاونین اداره کل با اشاره به اهمیت تحقق کامل سهمیه وصولی تا پایان سال جاری، تاکید کرد: همکاران با استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود تلاش خود را جهت تحقق سهمیه وصولی به کار گیرند. وی افزود : رسیدگی به پرونده های مالیاتی در کوتاه ترین زمان برای تامین درآمدهای مالیاتی از سیاست های اصلی اداره کل امور مالیاتی استان است. مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان نقش گروههای رسیدگی به پرونده های مالیاتی را بسیار مهم دانست و گفت : روسای ادارات مالیاتی باید نظارت و توجه ویژه بر بخشهای رسیدگی داشته باشند. سلمانی مبارزه با فرار مالیاتی، واحدیابی، رصد تراکنشهای بانکی را از اولویت های مهم نظام مالیاتی برشمرد و خواستار توجه بیشتر ماموران مالیاتی به این امر شد.

وی با اشاره به این که، برخی مودیان به منظور اتلاف وقت، اصرار به ارجاع پرونده خود به هیاتهای حل اختلاف دارند گفت: قطعیت پرونده ها در مرحله 238 قانون مالیاتهای مستقیم و کاهش میزان ورودی پرونده ها به هیاتهای حل اختلاف مالیاتی مهمترین اقدام جهت جلوگیری از این پدیده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان در ادامه، افزایش کیفیت رسیدگی ها را مهمترین ابزار برای قطعیت هرچه سریعتر پرونده ها و وصول مالیات دانست و خواستار توجه ویژه گروههای رسیدگی به این موضوع شد.

سلمانی ، درپایان، به ارتقاء سلامت اداری به عنوان یکی از اهداف مهم امورمالیاتی اشاره کرد و گفت: کارکنان ادارات امور مالیاتی بایستی متعهد و متخصص باشند و با رسیدگی مناسب به پرونده های مالیاتی و نظارت کامل بر مراحل آن، ضمن جلوگیری از بروز فساد زمینه مشارکت مردم را بیشترکنند .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز