دبستان ۴ کلاسه خیرساز انقلاب روستای بیژن آباد شهرستان رودبارجنوب افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۶۰۲۴۱
دبستان ۴ کلاسه خیرساز انقلاب روستای بیژن آباد شهرستان رودبارجنوب افتتاح شد
طی مراسمی در سفر مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به شهرستان رودبارجنوب دبستان ۴ کلاسه خیرساز انقلاب روستای بیژن آباد شهرستان رودبار جنوب افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری‌نسب در سفره یک روزه به شهرستان رودبارجنوب دبستان ۴ کلاسه خیرساز انقلاب روستای بیژن آباد شهرستان رودبارجنوب را افتتاح کرد.

 وی در حاشیه افتتاح این این مدرسه از خیران مدرسه را یار همیشگی آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی دانست و گفت: قدم نهادن در امر خیر مدرسه سازی و فراهم نمودن فضای مناسب برای امر تعلیم و تربیت کاری است که نزد خداوند اجر و پاداش فراوانی دارد.

اسکندری نسب مدرسه را اصلی ترین رکن تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: باید برای فراهم کردن فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان تلاش کنیم.

وی به تشکیل ۲۶ مجمع خیران مدرسه ساز در استان کرمان اشاره کرد و گفت: با وجود تمامی محدودیت ها و مشکلات اقتصادی خیران مدرسه ساز در کنار آموزش و پرورش امر مدرسه سازی را انجام می دهند.

گفتنی است این مدرسه خیرساز به همت پزشکان همکلاسی سال 61 استان آذربایجان شرقی با حضور  احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۶۲ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستای بیژن آباد شهرستان رودبار جنوب افتتاح شد و به بهره برداری رسید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز