پیام تبریک دکتر امیری خراسانی به مناسبت درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۱:۰۷
کد خبر: ۷۶۳۷۱۸
پیام تبریک دکتر امیری خراسانی به مناسبت درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پیامی درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بار دیگر فرزندان غیور ملت شهید پرور ایران اسلامی با افتخاراتی تازه در عرصه بین المللی دل ملت، جامعه ورزش و به ویژه خانواده بزرگ ورزش معلولین استان کرمان را شاد کردند.

کسب مدال ارزشمند طلای رقابت های ۱۵۰۰ متر کلاس T۲۰ بازی های آسیایی 2018 جاکارتا توسط پیمان نصیری بار دیگر کام ملت ایران و ورزش دوستان کرمانی را شیرین کرد و موجب افتخار و مباهات مردم ایران به سرمایه‌های ارزشمند کشورشان شد.

افتخار آفرینی عشرت کردستانی با کسب مدال طلا در ماده پرتاب وزنه بانوان کلاس F۵۶/۵۷ افتخاری کم نظیر است که بار دیگر نام زیبای ایران را در فضای بین المللی طنین انداز کرد و زیبایی پرچم سرزمین حماسه و افتخار را به رخ جهانیان کشید.

 موفقیت زهرا نعمتی، بانوی کماندار کرمانی و کسب مدال نقره رقابت های انفرادی ریکرو  و طلای تیمی بخش میکس ریکرو ایران، توانمندی بالای بانوان و جوانان ایران عزیز را می رساند که نویدبخش آینده ای روشن برای فتح قله های ترقی و پیشرفت کشور به دست جوانان این مرز و بوم و مایه خودباوری و امید هر چه بیشتر بانوان ایرانی در دیگر عرصه های ورزشی است.

درخشش منصور پورمیرزایی، قهرمان سنگین وزن کرمانی با مهار وزنه ۲۴۸ کیلویی و کسب مدال نقره رقابت های پاراوزنه برداری 2018 جاکارتا برگ زرینی را در تاریخ این سرزمین ورق زد.

همچنین نایب قهرمانی تیم والیبال نشسته ایران در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا با حضور مریم ایرانمنش مربی و بتول جعفریان، بتول خلیل زاده و فاطمه جهانی به عنوان بازیکنان کرمانی تیم ملی در میان حریفان قدرتمند آسیایی نشان از شایستگی و لیاقت بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال نشسته ایران و همدلی و دلسوزی آنها را دارد.

تلاش های سمیه عباس پور و سینا منشازاده برای حضوری موفقیت آمیز در این رقابت ها که متأسفانه به دلیل آسیب دیدگی به نتیجه نرسید، بر هیچ کس پوشیده نیست و قابل تقدیر است.

اینجانب این موفقیت های بزرگ را به بازیکنان، مربیان، جامعه ورزش استان به ویژه جامعه جانبازان و معلولین دیار کریمان تبریک عرض می نمایم.

یقین داریم موفقیت های اخیر در سطوح و رشته های مختلف متوقف نخواهد شد و در آینده ای نزدیک در سایه عنایت و لطف حضرت حق، دعای خیر ملت بزرگوار ایران و با درایت و هوشمندی مسئولان شاهد دستاوردهای بیشتری در سطح بین المللی خواهیم بود.

 

محمدتقی امیری خراسانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز