کشف ۴۶بسته ده کیلوگرمی تریاک از یک دستگاه پژو پارس

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۰۰:۲۱
کد خبر: ۷۶۵۰۸۲
کشف ۴۶بسته ده کیلوگرمی تریاک از  یک دستگاه پژو پارس
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت از کشف چهل و شش بسته ده کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در یک دستگاه پژو پارس جاسازی شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ خدابخش روح الامینی در تشریح این خبر اظهار داشت: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت مشخص گردید قاچاقچیان قصد عبور محموله ی مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت توقف این محموله مواد مخدر صادر و ماموران پلیس اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی در محور بافت به بردسیر نموند.

روح الامینی افزود:پس از مشکوک شدن ماموران پلیس و یک تعقیب و گریز مسلحانه سرانجام ماشین حامل مواد مخدر با شلیک گلوله پلیس متوقف گردید و راننده دستگیر گردید

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت گفت: در بازجویی های اولیه  از متهم مشخص گردید، قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور بارگیری و قصد انتقال به استان های عمقی کشور را داشتند که با هوشیاری پلیس در استان کرمان متوقف شدند.

این مقام قضایی افزود: متهم   با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و پرونده جهت تکمیل تحقیقات و شناسائی و دستگیری سایر عوامل مرتبط به شعبه بازپرسی ارجاع گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز