مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد:

بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی در سراسر استان کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۱:۳۲
کد خبر: ۷۶۵۹۲۲
بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ـ ورزشی در سراسر استان کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی ـ ورزشی طی هفته تربیت بدنی و ورزش در سراسر این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری خراسانی، با اشاره به اینکه 26 مهر تا 2 آبان ماه با عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، گفت: بیش از 200 برنامه از سوی ستاد برنامه ریزی هفته تربیت بدنی و ورزش به مدیریت اجرایی هیئت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها با هدف فرهنگی ورزشی در راستای توسعه ورزش همگانی و حضور آحاد مردم و ایجاد شور و نشاط در جامعه برگزار می شود.

وی شعار اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان برای هفته تربیت بدنی و ورزش طی امسال را "چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" عنوان کرد و به بیان برنامه های شاخص این هفته در استان پرداخت.

امیری خراسانی افزود: در حوزه ورزش، برنامه هایی چون: ورزش صبحگاهی در کلیه شهرستان ها، کوهپیمایی بزرگ رزمی کاران در کلیه شهرستان ها، همایش پیاده روی روستایی در کلیه شهرستان ها، شورای عالی ورزش، همایش تجلیل از برترین های ورزش استان، دوره آموزشی طب سنتی استانی، همایش جانبازان و معلولین و همایش فرهنگی ـ ورزشی دا (جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در روستای شرف آباد) در نظر گرفته شده است.

وی ایستگاه "ورزش، تندرستی، شادی"، همایش بزرگ سبک های آزاد کاراته، توزیع پکیج وسایل ورزش روستایی، مسابقات بین خانه های ورزش روستایی، همایش پیرامید منطقه ای جنوبشرق کشور و میزبانی اردوی تیم ملی تکواندو و هفت سنگ را از دیگر برنامه های حوزه ی ورزش در هفته تربیت بدنی و ورزش اعلام کرد.

امیری خراسانی دیدار با ائمه جمعه در کلیه شهرستان ها، غبارروبی گلزار شهدا در کلیه شهرستان ها، دیدار با خانواده معظم شهدا و اهدای خون توسط جامعه ورزش را از اهم برنامه های حوزه فرهنگی در این هفته برشمرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز