رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

پایبند به وعده خود برای ریشه کن کردن فقر و بیکاری در شهرستان راور هستیم

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۷:۰۰
کد خبر: ۷۶۵۹۸۱
پایبند به وعده خود برای ریشه کن کردن فقر و بیکاری در شهرستان راور هستیم
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و معین اقتصادی شهرستان راور گفت: امروز نجات کشور در گرو حضور مردم و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است و ما پای بند به وعده های خود برای تحقق 3000 شغل در شهرستان راور و ریشه کن کردن بیکاری هستیم.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد مخبر در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های اشتغال زایی، توانمند سازی اقتصادی و زیربنایی بنیاد برکت در شهرستان راور افزود: قریب به یک سال و نیم گذشته قول دادیم که بیکاری را در شهرستان راور ریشه کن کنیم و بر خدا توکل کردیم و وعده دادیم ولی انتظار چنین پیشرفت های سریعی را نداشتیم.

وی اظهار داشت: نجات امروز کشور با حضور مردم و مدل های اقتصاد مقاومتی، تحت فرمان رهبری صورت خواهد پذیرفت کما اینکه شما و مدیران شما به خصوص جناب مهندس رزم حسینی در استان کرمان همت کردید و مدل معین های اقتصادی را برای توسعه ارائه کردید.

مخبر گفت: از حدود 600 روستای محروم در کشور ما در 70 روستای فوق العاده محروم کشور حضور داریم و تلاش می کینم در راستای فرمان حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب عمل کنیم.

مدیر عامل بنیاد برکت نیز در این مراسم اظهار داشت: در بهمن ماه 1395 تفاهم نامه ای مابین رئیس ستاد و استاندار سابق کرمان برای توسعه اقتصادی منطقه امضا شد و بنیاد برکت مکلف به ایجاد 3000 شغل در شهرستان راور به عنوان معین اقتصادی منطقه شد.

بنا به گفته شجاعی، بنیاد برکت در قالب طرح سحاب 1500 شغل و در قالب طرح آسمان 800 شغل را تعهد کرده است که از 1500 شغل طرح سحاب، 800 شغل آن اجرایی شده است و 800 شغل طرح آسمان نیز تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: مجموع سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال در قالب دو طرح فوق مجموع 45 میلیارد تومان است و ما ثابت کردیم با هزینه کم و همت جمعی می توانیم اشتغال را ایجاد کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز