دستگیری عامل تبلیغ و توزیع مواد مخدر صنعتی در اینستاگرام

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۷:۴۱:۵۹
کد خبر: ۷۶۶۵۳۹
دستگیری عامل تبلیغ و توزیع مواد مخدر صنعتی در اینستاگرام
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از شناسایی و دستگیری فردی که عامل پخش مواد مخدر صنعتی در شبکه های اجتماعی به نوجوانان بود ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ" حمید مستعلی زاده " در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده افرادی سودجو در امر توزیع موادمخدر صنعتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اخلاقی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اخلاقی با همکاری ماموران پلیس فتا استان پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی یک نفر متهم را شناسایی و با حکم قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ مستعلی زاده افزود: این متهم با همکاری چند تن دیگر با تبلیغ در فضای مجازی سوژه های خود را شناسایی و سپس از طریق لیدرهای خود اقدام به توزیع مواد مخدری هم چون گل، آدامس ال اس دی و هارلی گاردن که اثرات توهم زای بالایی دارند در بین نوجوانان و جوانان کم سن و سال می نموده است.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان ضمن اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای متهم خاطرنشان کرد: از آنجا که مواد مخدر صنعتی موجب ایجاد توهم، پرخاشگری و در مواردی خودزنی و قتل در فرد مصرف کننده می شود از همگان به ویژه والدین می خواهیم ضمن هوشیاری و مراقبت از فرزندان خود چنانچه موارد مشکوکی را مشاهده کردند ، مراتب را با پلیس 110در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز