کاهش ۳۶ درصدی قتل در شهرستان جیرفت

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۱:۲۴
کد خبر: ۷۶۷۳۵۶
کاهش ۳۶ درصدی قتل در شهرستان جیرفت
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کاهش 36درصدی آمار پرونده های قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیازمند مدیران انقلابی در امور فرهنگی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین سلامی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم گفت: با توجه به اینکه علل اکثر قتل ها در این مناطق مسائل خانوادگی و انتقام گیری های شخصی می باشد،لازم است خانواده ها و متولیان امر آموزش، نسبت به آموزش مهارت های زندگی اقدامات موثرتری  داشته باشند.

وی اعلام کرد : آمار قتل در 6 ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  از 11 فقره به 7 فقره  کاهش یافته است .

وی در دسترس بودن سلاح های  غیرمجاز  در بین مردم و مصرف مشروبات الکلی در بین جوانان را  عامل مشترک قتل هایی دانست که در سال 96 دراین شهرستان جیرفت رخ داده  است

این مقام قضایی برضرورت  تقویت  اقدامات فرهنگی و آموزشی درجنوب استان کرمان  تاکید کرد و گفت : ناهنجاری های فرهنگی به دلیل کم کاری مسئولین و متولیان امر در چند دهه گذشته است چرا که برای کاهش آسیب  در جامعه نیازمند مدیران انقلابی در امور فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود : اقدام عینی لازمه ی پیشگیری از وقوع جرم است  و تنها جلسه و سخنرانی کمکی به کاهش آسیب های اجتماعی نمی کند و دستگاه های متولی باید وارد کار شوند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز