تلاش اکیپ‌های شهرداری برای رفع مشکل آب‌گرفتگی معابر شهر کرمان

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۷:۳۶:۰۵
کد خبر: ۷۷۰۷۱۴
تلاش اکیپ‌های شهرداری برای رفع مشکل آب‌گرفتگی معابر شهر کرمان
معاون شهردار کرمان از تلاش اکیپ‌های شهرداری برای رفع مشکل آب‌گرفتگی معابر مناطق مختلف شهر کرمان خبر داد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی نیکویی با بیان این‌که در پی بارش‌های روز گذشته و امروز در سطح شهر کرمان، تعدادی از نقاط شهر کرمان دچار آب‌گرفتگی شدند، گفت: با اقدام به‌موقع همکارانم در شهرداری کرمان، بخش زیادی از مشکلات برطرف شده و مشکل چندنقطه‌ی باقی‌مانده نیز طی ساعت‌های آینده مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در سطح شهر کرمان مناطقی که سابقه‌ی تجمع روان‌آب‌های حاصل از بارندگی را داشته، با نصب تجهیزات لازم به‌صورت ثابت دچار مشکل کمتری هستند.

معاون شهردار کرمان ادامه داد: در مناطقی از شهر کرمان، تجهیزات ثابت نظیر پمپ و علمک موجود نیست و به همین جهت شاهد تجمع آب باران به شکل وسیع هستیم.

نیکویی با بیان این‌که از شب گذشته معاونان شهرداران مناطق، بنده و شهردار محترم، به دفعات از مناطق مختلف شهر بازدید کرده‌ایم، گفت: هم‌چنین اکیپ‌هایی برای انتقال آب موجود در معابر با تجهیزات سیار شکل گرفت.

وی افزود: برای استفاده از تجهیزات سیار نظیر پمپ‌های موسوم به آبکش، نیاز به استفاده از برق شهر داشتیم که با کمک شرکت محترم توزیع برق، این موضوع تحقق پیدا کرد و حجم عمده‌ی آب معابری که دچار مشکل بودند، با تانکر به کانال‌های آب، حوضچه‌های پیرامون شهر و هم‌چنین به بوستان بزرگ قائم انتقال یافته است.

معاون شهردار کرمان در خصوص مناطقی که هم‌چنان دچار آب‌گرفتگی هستند، گفت: کار انتقال آب در ابتدای بلوار شاهد در منطقه سه شهری، چهارراه حسینی‌پور در منطقه دو و هم‌چنین ابتدای خیابان 24 مهر واقع در منطقه سه شهری در جریان است و مشکل مناطق مذکور نیز ظرف یک ساعت آینده به‌طور کامل مرتفع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز