رییس جمهور:

آقای فدائی با آشنایی و مهارتی که دارند بهترین بهره برداری را می‌کنند

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۱۰:۲۵
کد خبر: ۷۷۶۰۶۹
آقای فدائی با آشنایی و مهارتی که دارند بهترین بهره برداری را می‌کنند
رییس جمهور گفت: کرمان استانی که بخش خصوصی فعالی دارد و بخش خصوصی تکیه گاه برای رشد و توسعه کشور است و آقای فدائی با آشنایی و مهارتی که دارند بهترین بهره برداری را میکنند و ما شاهد کرمانی پر رونق تر و آبادتر هم از لحاظ گردشگری، معادن، تجاری و اقتصادی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر حسن روحانی در جلسه هیات دولت چهارشنبه بیست و سوم آبان نود و هفت اظهار داشت: آقای فدائی برای کرمانی ها شناخته شده اند. هم فعالیت در جهاد هم استانداری و دانشگاه داشته اند. چهره علمی که اهل استان هستند و استان را به صورت کامل میشناسند و ظرفیت های استان را به خوبی میشناسند.

وی افزود: به نواقص استان در سال های گذشته نیز آشنایی کامل دارند. و در این مدت سرپرستی استان را بر عهده داشته اند.

دکتر روحانی ادامه داد: کرمان با جایگاه ویژه ای که دارد، اشخاص سرشناسی همچون شهید باهنر و مرحوم هاشمی، مردم با وفا و علاقه مند به استان و  معادن بزرگ و مهمی که دارد ، با وجود آقای فدائی شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: کرمان استانی که بخش خصوصی فعالی دارد و بخش خصوصی تکیه گاه برای رشد و توسعه کشور است  و آقای فدائی با آشنایی و مهارتی که دارند بهترین بهره برداری را میکنند و ما شاهد کرمانی پر رونق تر و آبادتر هم از لحاظ گردشگری، معادن، تجاری و اقتصادی خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز