رئیس کمیسیون قالی و صنایع دستی اتاق بازرگانی کرمان:

بسته بندی صنایع دستی باید جدی گرفته شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۷:۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۷۷۵۳۲
بسته بندی صنایع دستی باید جدی گرفته شود
رئیس کمیسیون قالی و صنایع دستی اتاق بازرگانی کرمان با تاکید بر اینکه بسته بندی صنایع دستی استان باید با جدیت پیگیری شود، گفت: برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز فعالان این حوزه در کرمان به ویژه در زمینه بسته بندی تا پایان سال جاری پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فخری الله‌توکلی در سمینار آموزشی "مدیریت تبلیغات در فرآیند بازاریابی و صادرات با تکیه بر صنایع دستی استان" افزود: در بهمن ماه سال جاری نمایشگاه صنایع دستی استان برگزار خواهد شد که امیدواریم تا زمان برگزاری این نمایشگاه، علاقمندان و فعالان این حوزه بتوانند صنایع دستی تولیدی خود را در بسته بندی های زیبا و مناسب ارائه دهند و به نمایش بگذارند. وی به تلاش کمیسیون برای رونق کسب و کارهای کوچک و فروش تولیدات در صنایع دستی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم این باور در همه ایجاد شود که هزینه کردن برای تبلیغات و بازاریابی به معنای سرمایه گذاری است و باید به آن پرداخته شود.

گفتنی است در این سمینار مواردی مانند اقسام گوناگون تبلیغات و تصمیم گیری در مورد پیام و رسانه، نقش تبلیغات در شکل‌گیری برند، روانشناسی رنگ، شکل و معماری و تاثیر آنها در صنعت تبلیغات، انواع تاکتیک های مدرن تبلیغاتی و... برای فعالان حوزه صنایع دستی استان مطرح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز