ملانوری عنوان کرد:

لزوم نگاه همه جانبه در خدمات رسانی به مناطق محروم

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۳۸:۴۲
کد خبر: ۷۷۸۰۰۲
لزوم نگاه همه جانبه در خدمات رسانی به مناطق محروم
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: ارائه خدمات در نقاط محروم باید با نگاه همه جانبه دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید ملانوری در آئین تجلیل از یکی از خیران داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه خیران با دید باز و نگاه خیر در نقاط محروم خدمت رسانی می کنند، افزود: در گذشته در برخی موارد برای کمک به اقشار محروم با نگاه همه جانبه اقدام نشده است.

وی عنوان کرد: اگر با نگاه همه جانبه اقدام شده بود، بسیاری از مشکلات کنونی را شاهد نبودیم.وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در بسیاری از نقاط خدمات بسیار خوبی را ارائه کرده است، گفت: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خدمات رسانی به شکلی پرشتاب دنبال شده اما در برخی نقاط با نگاه همه جانبه به موضوعات توجه  نشده است.

وی تصریح کرد:در حوزه خدمات رسانی به مناطق محروم با توجه به ابعاد سیاسی، امنیتی و اجتماعی، به دنبال نگاه همه جانبه توسعه ای هستیم.و گفت: خدمات رسانی به نقاط محروم با نگاه سیاسی خاص و در زمان های خاص ظلم به مردم این مناطق است و باید خدمات رسانی مناسب و مستمر به ویژه در حوزه اسکان، معیشت، بهداشت و درمان، راه و... ارائه شود که اقدامات لازم در این راستا آغاز شده است.

ملانوری افزود: بسیاری از خانواده های مناطق محروم از نظر فرهنگی دچار مشکل هستند و باید با خدمات تسهیل گری، فرهنگ توسعه معیشت و فعالیت های اقتصاد محور کشاورزی و دامداری را در بین آنها ایجاد کنیم.

وی ادامه داد:در نقاط محروم به دنبال توانمندسازی مردم با حفظ داشته های فرهنگی و نیز حفظ پیوندهای قومی و محلی آنها هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز