قهرمان جهان مدال خود را به دکتر امیری‌خراسانی اهدا کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۴:۳۹
کد خبر: ۷۸۵۸۶۵
قهرمان جهان مدال خود را به دکتر امیری‌خراسانی اهدا کرد
پیمان نصیری، قهرمان رقابت های دو و میدانی جهان، در حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدال طلای خود را به پاس قدردانی از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، به وی اهدا کرد.

پیمان نصیری، این ورزشکار شایسته کرمانی در گفت‌وگو با برنا هدف خود را از انجام این کار، قدردانی از خدمات بی وفقه سکاندار جوان ورزش استان کرمان عنوان کرد و گفت: انصافاً امیری خراسانی، از زمان ورود به اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تاکنون تلاش بسیاری چه در بُعد حمایت از ورزشکاران و چه در بُعد توسعه ی زیرساخت های ورزشی داشته اند.

وی افزود: هدف گذاری این مدیرکل جوان، برای رقابت های 2020 نیز شایان تقدیر است.

نصیری تصریح کرد: بنده به نمایندگی از ورزشکاران استان کرمان، به پاس قدردانی از این همه تلاش و حمایت، مدال طلای رقابت های جهانی خود را به وی اهدا کردم.

گفتنی است امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز، به نشان تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع از حرم، این مدال را به خانواده شهید «غلامرضا لنگری‌زاده» اهدا کرد.

شهید «غلامرضا لنگری‌زاده» از شهدای بسیجی ورزشکار مدافع حرم و اهل کرمان است که 5 بهمن ماه سال 96 در منطقه صالحیه سوریه در مبارزه با تکفیری‌ها به فیض شهادت نائل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز