کاهش ۲۵درصدی تصادفات جاده ای در شهرستان قلعه گنج

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۰:۳۶
کد خبر: ۷۸۸۱۴۴
کاهش ۲۵درصدی تصادفات جاده ای در شهرستان قلعه گنج
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قلعه گنج از کاهش 25 درصدی تصادفات جاده ای منجر به فوت در شهرستان قلعه گنج خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سجاد افشارمنش  درجمع پرسنل و جانشین فرماندهی پلیس راه جنوب استان گفت : امروز امنیت جاده ای دردست ماموران پلیس راهور است  وتعامل وهمکاری بیشتر پلیس  می تواند رضایتمندی عمومی  و امنیت بیشتری را ایجادکند.

 وی  با بیان اینکه باید به مردم احترام بگذاریم تاحقشان ضایع نشود،افزود: راهنمایی و رانندگی باید در نظر داشته باشد در مرحله ی اول موظف است رانندگان را راهنمایی کنند و سپس  با متخلفین برخورد نماید.

دادستان عمومی وانقلاب قلعه گنج گفت : اگر بخواهیم آمار تخلفات رانندگی ، تصادفات و مرگ و میر ناشی ازآن کاهش یابد باید فرهنگ سازی کنیم  و راهنمایی و رانندگی باید به این موضوع توجه ویژه ای  داشته باشد.

افشار منش با اعلام اینکه  راهنمایی و رانندگی باید با اقتدار ، عدالت و در عین حال با مهربانی با متخلفین برخورد کند ، افزود : در برخورد با متخلفین ،جریمه ها باید به گونه ای باشد ضمن بازدارندگی از بروز مجدد تخلف ،برای شهروندان حالت آموزشی داشته باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی پرسنل و فرمانده پلیس راه جنوب استان  افزود : برای کاهش آمار تخلفات رانندگی، تلاش کارکنان راهنمایی و رانندگی  به تنهایی کافی نیست بلکه نهادهای فرهنگ سازی و نهادهایی که نقش ایجابی و روشنگری دارند باید وارد عمل شوند و مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز