حسن پور:

استیضاح وزیر آموزش و پرورش در شرایط فعلی به صلاح نظام تعلیم و تربیت نیست

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۱:۰۳
کد خبر: ۷۸۸۴۰۸
استیضاح وزیر آموزش و پرورش در شرایط فعلی به صلاح نظام تعلیم و تربیت نیست
نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش در شرایط فعلی به صلاح نظام تعلیم و تربیت نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ شهباز حسن پور در همایش تجلیل از خیران مدرسه ساز و افتتاح طرح های آموزشی شهرستان سیرجان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: آموزش و پرورش در شرایط فعلی کشور نیاز به آرامش دارد.

وی با بیان این که نمایندگان امضا کننده استیضاح وزیر آموزش و پرورش بهتر است از امضاهای خود صرف نظر کنند، افزود: وزیر آموزش و پرورش فردی متدین و با تقوا و جزو کارآمد ترین وزرای کابینه دولت تدبیر و امید است که  برنامه های بسیار خوبی برای ارتقای توانمندی دانش آموزان و کیفیت بخشی امر تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی دارد و استیضاح وی در شرایط فعلی به صلاح نظام تعلیم و تربیت نیست و همه امروز باید دست به دست هم داده و مشکلات این دستگاه عظیم را حل کنند.

حسن پور در این مراسم، افزود: تلاش و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان این مرز و بوم در سایه آن به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از خیرین مدرسه ساز به عنوان انسان هایی والا و فداکار و به دور از هر گونه وابستگی و تعلقات دنیوی یاد کرد و گفت: تاکنون گام های مثبتی از سوی خیرین مدرسه ساز این شهرستان در حوزه مدرسه سازی و مشارکت در این امر خیر برداشته شده که قابل تحسین و تقدیر است.

وی خاطر نشان کرد: ارزش و اهمیت اقدامی که خیرین مدرسه ساز انجام می دهند، در قالب جملات و کلمات قابل توصیف و بیان نبوده و تنها می توان گفت خدمتی که آنها در این راه انجام می دهند یک نوع عبادت محسوب می شود.

حسن پور گفت: مدرسه سازی و تجهیز آن از مهمترین امور فرهنگی و نوعی عمل بزرگ خیر و کار خداپسندانه محسوب می شود و دولت و مجلس از آن با جدیت حمایت می کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خیران نیکوکار مدرسه ساز سیرجانی تجلیل شد.

برپایه این گزارش مراسم افتتاح طرح های آموزشی و تجلیل از خیران مدرسه ساز سیرجانی با حضور مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس وزارت آموزش و پرورش، شهباز حسن پور نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، رجایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرجان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز