استان کرمان میزبان بزرگترین رخداد حوزه جوانان

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۸:۲۲
کد خبر: ۷۹۹۵۷۲
استان کرمان میزبان بزرگترین رخداد حوزه جوانان
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بزرگترین رخداد حوزه جوانان، اول تا سوم بهمن ماه به میزبان کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر "روح اله اسدی" در نشست با مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان اول تا سوم بهمن ماه به میزبانی کرمان برگزار می شود، اظهار داشت: پس از تصویب اساسنامه مجمع ملی در شورای عالی جوانان، مجامع استانی و ملی رسمیت پیدا کردند و به این ترتیب برای نخستین بار انتخابات هیئت‌رئیسه آنها که بزرگترین رخداد حوزه ی جوانان در شبکه سازی است، دوم بهمن ماه با حضور نمایندگان ۳۱ استان کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 250 نفر شامل اعضای مجامع استانی سمن های جوانان به نمایندگی از سازمان های مردم نهاد جوانان از سراسر کشور در این مجمع حضور خواهند یافت، افزود: هر استان یک کاندیدا برای هیئت ریسه معرفی می‌کند و در نهایت ٩ نفر به عنوان هیئت رئیسه انتخاب می‌شوند.

"اسدی" تصریح کرد: همچنین از هر استان یک نفر به عنوان عضو شورای مرکزی معرفی خواهد شد.

وی از برگزاری انتخابات مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان به صورت الکترونیکی خبرداد و یادآور شد: در این مجمع از معاون اول رئیس جمهور دعوت شده و همچنین تعدادی از وزرا، نمایندگان مجلس، روسای کمیسیون های مختلف و فراکسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

"اسدی" به اهمیت برگزاری مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان اشاره کرد و افزود: با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و  با توجه به آغاز فرآیند ثبت رسمی آن، هیئت رئیسه مجمع ملی مبنای فعالیت و مکاتبات سمن‌های جوانان با ارگان های رسمی خواهد شد؛ در واقع این افراد به نمایندگی از سازمان های مردم نهاد در سطوح ملی به مطالبه گری می‌پردازند و در ارتباط با ارگان‌های مختلف جلساتی را برگزار می‌کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز