جشنواره فرهنگی و هنری " آینه زمان " با موضوع "زندگی به سبک روح الله " ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان کرمان برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۱:۰۷
کد خبر: ۷۹۹۸۰۷
معاون پروشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری " آینه زمان " با موضوع " زندگی به سبک روح الله " با حضور دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ صدیقه مرادی با اعلام این خبر، افزود: در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به منظور معرفی و ترویج سیره و اندیشه امام روشن اندیش و دشمن شکن و جوانان و نوجوانان و پیوند عمیق فرهنگیان و نسل جوان با آثار و رهنمودهای حضرت امام راحل(ره) معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد جشنواره فرهنگی و هنری آینه زمان با موضوع زندگی به سبک روح الله را با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار نماید.

مرادی با اشاره به عناوین رشته ها و مخاطبان جشنواره آینه زمان، افزود: ضوابط و مقررات هر رشته از طریق سایت جشنواره به نشانیwww.aynehzaman.irاطلاع رسانی می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: در کلیه گرایش ها و رشته ها ارائه آثار با موضوع جشنواره مد نظر است و از ارسال آثار با موضوعات دیگر و موضوع آزاد خودداری گردد.

صدیقه مرادی با اشاره به ضوابط عمومی شرکت در جشنواره، اظهار داشت: آثار به همراه شناسه اثر در سایت دبیرخانه کشوری جشنواره آینه زمان (زندگی به سبک روح الله )توسط شخص شرکت کننده بارگذاری می‌شود و ارزیابی آثار در سطح کشوری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجری برنامه در سطح شهرستان‌ها کانون های فرهنگی تربیتی می‌باشند و اطلاع رسانی و جذب دانش آموزان و معلمان از طریق این کانون‌ها انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: سامانه ثبت نام دانش آموزان و معلمان در اختیار تمام متقاضیان قرار خواهد گرفت و محوریت ثبت نام دانش آموزان با کانون های فرهنگی تربیتی خواهد بود و به منظور استفاده از ظرفیت شوراهای دانش آموزی در مدارس و انجمن های ذیل آن با نظارت و راهبری مدیران محترم مدارس، برنامه های درون مدرسه ای از طریق این عزیزان انجام خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در نقش شوراهای دانش آموزی اجرای این جشنواره را مهم عنوان کرد و گفت:  مدیران کانون ها با هماهنگی مدیران مدارس، از طریق ارتباط با روسای شوراهای دانش آموزی مدارس به ویژه انجمن سبک زندگی ایرانی اسلامی اطلاع رسانی و ثبت نام دانش آموزان را هدایت خواهند کرد.

مرادی مهدی آبادی ادامه داد: در پایان جشنواره در بخش تجلیل از دست اندرکاران جشنواره از تعدادی از مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی که بیشترین ثبت نام را داشته باشند و همچنین تعدادی از شوراهای دانش آموزی و مدیران فعال در هر استان که در این خصوص مشارکت بیشتری داشته باشند توسط ستاد برگزاری جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی افزود: انتظار است ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان با تمام ظرفیت و حمایت‌های مادی و معنوی از این جشنواره، تمهید مقدمات اطلاع رسانی و مشارکت حداکثری مخاطبان را در این رخداد عظیم فرهنگی هنری فراهم نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ضوابط اختصاصی مورد نیاز هر رشته و همچنین ملاک های داوری هر رشته از طریق سایت جشنواره به نشانی: ‌www.aynehzaman.ir  اطلاع رسانی می شود و علاقمندان می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه نمایند

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز