استاندار کرمان:

مشکل عمده اشتغال استان ناشی از عدم تناسب سرمایه گذاری با تقاضای نیروی کار است

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۵:۴۸
کد خبر: ۷۹۹۸۱۱
مشکل عمده اشتغال استان ناشی از عدم تناسب سرمایه گذاری با تقاضای نیروی کار است
استاندار کرمان گفت: تطابق نداشتن سرمایه گذاری با تقاضای اشتغال متناسب و از طرف دیگر فقدان ارتباط تحصیلات نیروی کار با نیازهای سرمایه گذار از عمده ترین مشکلات اشتغال در استان کرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در نشست بررسی وضعیت جذب نیروی شرکت فولاد زرند ایرانیان افزود با اشاره به فعالیت های شرکت میدکو برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در استان کرمان تصریح کرد: نیازهای شغلی مورد نیاز استان توسط سازمان فنی و حرفه ای  احصا شده است و تلاش می کنیم بین وضعیت تخصص نیروی انسانی و نیازهای اشتغال تعادلی برقرار شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در این نشست  گفت: مجموعه میدکو با سرمایه گذاری های عظیم در صنعت، موجب تحول و توسعه استان شده است و با تکمیل زنجیره فولاد در شهرستان زرند گام های ارزشمندی در توسعه استان برداشته خواهد شد.

حسین امیری با اشاره به وضعیت جذب نیرو برای شرکت فولاد زرند افزود: باتوجه به وضعیت مسائل اقتصادی کشور، توجه به  اشتغالزایی ضروری است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تکمیل زنجیره فولاد گام های مثبتی در اشتغال جوانان منطقه برداشته می شود.

مدیر عامل میدکو نیز در این نشست گفت: تمامی سرمایه گذاران در دنیا بیش از هر چیزی به نتیجه سرمایه گذاری خود می اندیشند و بحث نیروی انسانی متخصص بخشی از لازمه موفقیت در این امر است.

علی اصغر پورمند افزود: سیاست مجموعه میدکو در جذب نیروی انسانی اولویت قائل شدن به نیروهای بومی است .

وی با اشاره به کمبود نیروی متخصص مورد نیاز شرکت فولاد در شهرستان زرند تصریح کرد: همچنان به وعده خود برای جذب  نیروهای مورد نیاز دیپلم و فوق دیپلم شرکت فولاد  از شهرستان پایبند هستیم.

نشست بررسی وضعیت جذب نیروی شرکت فولاد زرند ایرانیان شامگاه یکشنبه 23 دی ماه 97 با حضور استاندار، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، مدیر کل سیاسی و انتخابات، مدیر کل حوزه و مدیر کل روابط عمومی استانداری، مدیر عامل شرکت میدکو، امام جمعه، فرماندار و دادستان زرند در سالن تشریفات فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز