زمان و نحوه نقل و انتقال دورن استانی فرهنگیان استان کرمان در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ اعلام شد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۲:۰۹
کد خبر: ۸۰۲۴۱۲
زمان و نحوه نقل و انتقال دورن استانی فرهنگیان استان کرمان در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ اعلام شد
از سوی رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان زمان و نحوه نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان استان کرمان در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی اسمعیل زاده با اعلام این خبر، افزود: فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال سال تحصیلی ۹۹_۹۸ می توانند از تاریخ ۱۳بهمن ماه ۹۷ لغایت ۳۱ فرودین ماه ۹۸ با مراجعه به امور اداری شهرستان یا منطقه خود و ارائه مدارک مورد نیاز و دریافت کد کاربری و رمز عبور جهت ثبت نام اینترنتی در سامانه  kerman.enteghalat.comاقدام نمایند.

وی افزایش بهره وری و کارآیی منابع انسانی در راستای اقتصاد مقاومتی و اصلاح استاندارهای نیروی انسانی آموزش و پرورش را از اهداف این کار دانست و در همین راستا، افزود: فارغ التحصیلان ورودی ۹۲ دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در صورتی مجاز به شرکت در نقل و انتقال می باشند که تا پایان شهریور ۹۸ دو سال حضور و اشتغال تمام وقت موظف یا غیرموظف را در محل خدمت تعیین شده از سوی اداره کل را داشته باشند.

اسمعیل زاده با اشاره به اعلام نتایج اولیه نقل و انتقال در نیمه اول تیرماه ۹۷، گفت: چنانچه افراد نسبت به فرآیند انتقال شکایت داشته باشند، بایستی بعداز اعلام نتایج اولیه به مدت ۱۰ روز، ضمن مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایت به آدرسSHEKAYAT.MEDU.IR  و ثبت درخواست به انضمام مستندات لازم، شکایت خود را پیگیری نمایند، لذا از هرگونه مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان خودداری نمایند.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: متقاضیان نقل و انتقال می توانند جهت دریافت فایل دستورالعمل نقل و انتقال سال تحصیلی ۹۹_۹۸ به پورتال اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان به نشانیkerman.medu.irدر قسمت اطلاعیه ها مراجعه کنند و فایل شیوه نامه را دریافت نمایند.

وی در پایان تاکید کرد: فرآیند نقل و انتقالات، بررسی و اعلام نتایج و رسیدگی به شکایات کاملا به صورت سیستمی صورت خواهد گرفت و متقاضیان براساس فرم امتیازبندی به امور نقل و انتقال آنان رسیدگی می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز