تشریح برنامه میزبانی نخستین انتخابات هیئت رییسه مجمع ملی سمن های جوانان کشور

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۱:۵۹
کد خبر: ۸۰۲۸۶۲
تشریح برنامه میزبانی نخستین انتخابات هیئت رییسه مجمع ملی سمن های جوانان کشور
مدیرکل ورزش واستان کرمان گفت: فردا با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرا، نمایندگان و رؤسای فراکسیون های مجلس میزبان دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان ایران و اولین دوره ی انتخابات هیئت رییسه این مجمع است.

دکتر محمدتقی امیری خراسانی، در گفت و گو با برنا با اشاره به برگزاری دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در کرمان، به جزئیات برنامه های این روز اشاره و عنوان کرد: فردا دوم بهمن 1397، در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استان کرمان میزبان دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان ایران و اولین دوره ی انتخابات هیئت رییسه این مجمع خواهد بود.

وی با اعلام اینکه مهمان ویژه ی این برنامه و این مجمع، جهانگیری، معاون اول رییس جمهور و سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان است، افزود: طی ساعات صبح، انتخابات هیئت رییسه در خود کرمان برگزار می شود.

امیری خراسانی تصریح کرد: برای اینکه از وقت به نحو احسنت استفاده شود، مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در صبح زود روز سه شنبه با ورود به فرودگاه جیرفت به سمت شهرستان بم حرکت می کند تا از مجموعه ورزشی فجر بم بازدیدی داشته باشد.

وی یادآور شد: مجموعه ورزشی فجر بم بعد از اتفافاق تلخ و دردناک زلزله دی ماه سال 82، تخریب شده بود که از طریق کمک های داخلی و خارجی به ویژه باشگاه رئال مادرید و ... احداث شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به دنبال این بازدید، جلسه ی شورای ورزش حوزه شرق استان کرمان (شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان) با هدف بررسی مشکلات این شهرستان ها و برنامه ریزی مناسب به منظور حل آن در آینده ای نزدیک، تشکیل می شود.

امیری خراسانی بیان داشت: سلطانی فر، مقام عالی وزارت، سپس به منظور حضور در نشست مجمع ملی راهی کرمان می شود.

وی افزود: نشست مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با حضور جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت، فدایی استاندار، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رییس مجمع نمایندگان استان و ... تشکیل می شود که در این نشست به مسائل جوانان پرداخته می شود.

امیری خراسانی تصریح کرد: پس از این جلسه، پنل تخصصی جوانان با وزرا، نمایندگان و رؤسای فراکسیون های دعوت شده برگزار می شود و در نهایت بعد از اتمام برنامه های اصلی، سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، کرمان را به مقصد تهران ترک می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز