سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:

دکتر قرایی انسانی با شرف و عاشق مس کرمان است/کسانی که نمی‌توانند مدیریت کنند بروند تا تیم مس فوتبالش را بازی کند

۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۰:۱۳:۲۷
کد خبر: ۸۰۴۱۶۵
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: آقای دکتر قرایی انسان با شرفی است و عاشقانه تیم مس کرمان را دوست داشت و اگر او نبود ما نمی‌توانستیم چنین بازیکنانی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ نادر دست‌نشان در کنفرانس خبری بعد از تساوی خانگی تیمش برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا بابت غیبتم در کنفرانس خبری هفته گذشتته عذرخواهی می‌کنم. حرکاتی در اطراف تیم ما در جریان است که موجب ترس و استرس بازیکنان شده و کسانی که تخصص دارند، در کارشان موفق شده اند و مس را خراب کرده اند.

وی افزود: به همین دلیل من نمی‌توانستم به کنفرانس بیایم و بازیکن خودم را تخریب کنم. در بازی گل گهر دیدید که روی غفلت گل خوردیم و موقعیت‌های بی شماری از دست دادیم. امروز مقابل آلومینیوم که مربی خوبی دارد و تیم منسجمی است، در طول 90 دقیقه نمایش خوبی داشتیم و متاسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشدند.

دستنشان در ادامه به پنالتی از دست رفته توسط کاظمی اشاره و عنوان کرد: پنالتی زدن در آن زمان تمرکز می‌خواست و از بد حادثه پنالتی ما هم از دست رفت. بازیکنان بزرگ در بازی‌های بسیار مهم‌تر پنالتی خراب می‌کنند و من هیچکدام از بازیکنانم را تخریب نمی‌کنم. همه زحمت کشیدند و بازی خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی شنیده ام که مضحک و خنده دار است. مگر مس چقدر سرمایه گذاری کرده است؟ من تا الان همان اندازه پول گرفته ام که سال گذشته از ملوان گرفتم. ملوانی که چیزی نداشت. کارون خرمشهر که دو برابر ما به بازیکنانش پول داده.

دست نشان با بیان این که در همین شهر خودزنی می‌کنیم، بیان کرد: مگر مس چندم جدول است؟ فقط سه امتیاز با تیم دوم فاصله داریم. برخی فکر می‌کنند مدعی العموم هستند و هر رفتاری که بخواهند انجام می‌دهند. این تیم مگر همان تیمی نیست که صدر جدول بود؟

وی اضافه کرد: ما کیسه ندوخته ایم و اگر بگویند حیا کن، رها می‌کنیم! اگر مشکل من هستم پس خداحافظ شما؛ در راهروی رختکن به بازیکنان ما مسائلی را نسبت دادند که در شأن ما نیست. من نمی‌ترسم اما بازیکن من می‌ترسند. آقای لیدر آقای مسئول آقای ایکس؛ بازیچه دست برخی‌ها نشوید. این بازیکنان بی غیرت هستند، آیا بازیکنان سال گذشته هم بی غیرت بودند؟ احمد نخعی هم بی غیرت بود؟ هر سال دنبال بهانه هستید.

دست‌نشان با تاکید بر این که تیم سوم جدول است و 12 بازی هنوز باقی مانده، گفت: وقتی می‌بریم همه چیز خوب است اما اگر ببازیم من می‌شوم کریم شیره ای! این تیم حیف است. دست مدیرانی که صادقانه رفتار می‌کنند درد نکند. امروز حسین حیدری ضربه‌ای خطرناک به سرش خورد و نزدیک بود جانش را از دست بدهد.

وی ادامه داد: مسائلی وجود دارد که تیم من را تخریب کرده؛ به بازیکنانم آسیب زده؛ به زور می‌خواهیم مس را نابود کنیم و بازیکنان چشم دیدن همدیگر را نداشته باشند! 12 سال پیش در این شهر افتخار کسب کردم اما حالا نمی‌توانم بپذیرم شهری که آسیایی شد چنین فضایی داشته باشد. اگر ببری که هیچ، اگر نبری بی غیرت و پولکی هستی.

دست نشان با اشاره به مشکلات مس اظهار داشت: کسانی که نمی‌توانند مدیریت کنند تشریف ببرند خانه تا تیم فوتبالش را بازی کند. اگر من بد کار می‌کنم، به من بگویید؛ دو ساعت بعد می‌گویم خداحافظ و به خدا قسم که نمی‌مانم!

سرمربی مس کرمان افزود: بچه من دو هفته است که عمل کرده اما هنوز نتوانستم بروم به خاطر تعهدی که به مس دارم. اما باید این مسائل را بشنوم؟ حمید کاظمی توپش به دروازه نرسیده بود که گلر حریف شیرجه زد. دلیلش فقط ترس است و بس.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد مسائل و حواشی بیش از حد تیمش و البته اختلافش با مجید مکی زاده که هیچگاه به صلح ختم نشد، گفت: شنیده ام که از داخل این شهر به دادستانی شکایت کرده اند که مس حیف و میل می‌کند و باید فقط بازیکن بومی بگیرد. خنده دار است که به شرکت مس و دادستانی نامه می‌زنند؛ مگر فوتبال این است؟! من با کسی جنگ ندارم و چند بار به هیات مدیره گفتم اگر این آقا توانایی دارد مس را به لیگ برتر برساند، پس بیاید.

دست‌نشان اضافه کرد: ما در این چند سال ندیده ایم که یک نفر بگوید من مشاور تیم یا رییس سازمان فوتبال باشگاه هستم. با افکار مردم بازی نکنید. بازیکنی که در تیم قبلی خود زده زیر گوش قائم مقام باشگاه و از آن تیم اخراج شده، سقف قرارداد را در مس با او بستند و جالب اینکه 50 میلیون برای رضایتنامه او در نظر گرفتند؛ در حالی که اخراج شده بود! من هیچ نقشی در نقل و انتقالات نداشتم و فقط بازیکنان را تایید کردم. آقای قرایی مدیر بود و مجید مکی زاده قراردادها را تنظیم کرد.

وی با بیان این که بازیکن از پیکان با رباط پاره آمد و به درد من نخورد، عنوان کرد: 50 میلیون بابت قرارداد قرضی او از پیکان تنظیم شد و حالا که در نیم فصل او را آماده کردیم به پیکان برگشت. این مسائل باید بررسی شود و اسناد آن در باشگاه موجود است.

دست‌نشان ادامه داد: قرارداد او را طوری بستند که اگر به تیم ملی امید دعوت شوی 50 میلیون به قراردادت اضافه می‌شود. به همین دلیل یکی از مربیان تیم ملی امید را به رفسنجان دعوت کردند تا بازی امیدهای مس کرمان و مس رفسنجان را ببیند اما این مربی نتوانست بازیکن را به تیم ملی ببرد چون در حد تیم ملی نبود.

دستنشان در پایان گفت: تیم مس سوم است و یکسری افراد تیم را تخریب می‌کنند. آقای دکتر قرایی انسان با شرفی است و اگر او نبود ما نمی‌توانستیم چنین بازیکنانی داشته باشیم. اما کسانی که کنار او آمدند تخریبش کردند. من از کسی نمی‌ترسم جز خدا. باید به تیمم فرصت بدهند اگر هم نخواهند من می‌روم. این تیم حیف است و اگر قرار است مربی دیگری بیاید زودتر این کار انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز