رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

مدیران برای توسعه صادرات همکاری کنند

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۹:۰۴:۴۳
کد خبر: ۸۰۷۸۴۱
مدیران برای توسعه صادرات همکاری کنند
رئیس اتاق بازرگانی کرمان با بیان اینکه زمینه لازم، امکانات، زیرساخت ها و شرایط برای توسعه صادرات در کرمان فراهم است، گفت: استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مدیران با برنامه ریزی در راستای توسعه صادرات همکاری کنند زیرا صادرات این استان ظرفیت توسعه 10 برابری را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهدی طبیب زاده، در همایش بزرگداشت روز صادرات استان، بر اهمیت سرمایه گذاری خارجی و توسعه صادرات تاکید و تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری خارجی در استان کرمان وجود دارد و قوانین خوبی در این زمینه مصوب شده است. وی با اشاره به رابطه برد برد در  تجارت جهانی، افزود: باید برای افزایش مبادلات تجاری به هم کمک کنیم و صادرات را توسعه دهیم تا در سال های آینده به رشد قابل توجهی برسیم.

طبیب زاده اظهار کرد: آمادگی لازم برای همراهی با صادرکنندگان و سفیران کشورهای خارجی برای تقویت مبادلات تجاری و جذب سرمایه گذاری خارجی و توسعه صادرات وجود دارد. رئیس اتاق کرمان بیان کرد: فعالیت هر یک از صادر کنندگان با وجود مشکلات موجود قابل تحسین است و برگزاری این همایش ها نشان دهنده عزم جدی استان کرمان برای حمایت از صادرات و تقدیر ویژه از صادرکنندگان برتر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز